کد خبر 917346
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
استقلال

تیم فوتبال استقلال که برای نخستین بار در لیگ هجدهم توانسته است به دو پیروزی متوالی در هفته های گذشته دست پیدا کند، برابر شاگردان علی کریمی به دنبال هت تریک در پایان نیم فصل است.

به گزارش مشرق، دو بازی از رقابتهای هفته پانزدهم لیگ برتر امروز در رشت و مشهد برگزار می‌شود که در رشت یاران علی کریمی میزبان استقلالِ شفر هستند و در مشهد هم گل محمدی و تیمش از ماشین سازی و رضا مهاجری پذیرایی می کنند.

* شفر به دنبال سومین پیروزی
آبی پوشان هفته گذشته توانستند با تحمیل شکست ۳ بر صفر به صنعت نفت، برای اولین بار در این فصل ۲ پیروزی متوالی را ثبت کرده و با روحیه‌ای که این تیم گرفته، حالا شفر در این اندیشه است که تعداد پیروزیهای متوالی‌اش را از ۲ به ۳ ارتقا دهد. اما برای این منظور کار ساده‌ای در پیش ندارد.

بیشتر بخوانید:

استقبال گسترده شمالی‌ها از کاروان استقلال

استقلال درچه صورتی صدرنشین لیگ می‌شود؟

سپیدرود جدا از شکست خانگی‌اش در هفته سیزدهم مقابل نفت مسجد سلیمان، در هفته‌های اخیر نتاج خوبی گرفته و روحیه بازیکنان این تیم کاملا بالاست. اما مشکلات سپیدرود در خط دفاعی است. میلاد شیخ سلیمانی یکی از مدافعان آنها هفته گذشته اخراج شده و حسین کعبی دیگر مدافع این تیم از مصدومیت از ناحیه زانو رنج می‌برد.

شفر که هفته گذشته تیمش بازی خوبی ارائه داد و یک پیروزی دلچسب را هم به دست آورد، بعید است تغییرات زیادی نسبت به بازی قبل در ترکیبش ایجاد کند و احتمال این که با همان ترکیب هفته گذشته تیمش را در رشت به میدان بفرستد زیاد است.

* پدیده - ماشین سازی
جذابیت این دیدار به رویارویی رضا مهاجری سرمربی سابق پدیده با این تیم باز می‌گردد. مهاجری در حالی باید به مصاف تیم سابقش برود که این تیم هفته‌های زیادی صدرنشین مسابقات بوده و مهاجری بهتر از همه می‌داند که این دیدار چقدر مشکل خواهد بود.

ماشین سازی با مهاجری یک تیم سخت باز است. آنها ۱۰ مساوی در کارنامه داشتند و در سه بازی متوالی با سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس بازی داشتند و حالا باید با چهارمین تیم مدعی بازی کنند.

ماشین سازان پیش از این استقلال و سپاهان را متوقف کردند و با یک گل دیرهنگام مغلوب پرسپولیس شدند تا نشان دهند می توانند لقمه گلوگیری برای پدیده باشند.

بیشتر بخوانید:

عکس/ جدول رده بندی لیگ برتر

پدیده از خط حمله پر مهره و پر قدرتی بهره می برد. یونس شاکری، حسین مهربان، امین و محمد قاسمی نژاد به همراه یک بازیکن کهنه کار مثل خلعتبری، جنس این تیم را در خط حمله کاملا جور کرده و دست گل محمدی برای استفاده از بازیکنانی با خصوصیات مختلف و تشکیل زوج های متفاوت کاملا باز است.

پدیده برای پس گرفتن صدر جدول محکوم به امتیاز گیری از این بازی است و باید بعد از آن انتظار نتیجه دیدار سنگین سپاهان مقابل پرسپولیس را هم بکشد.

برنامه بازیهای امروز از هفته پانزدهم لیگ برتر:

جمعه ۱۶ آذر
* سپیدرود رشت – استقلال تهران - ساعت ۱۵ / ورزشگاه سردار جنگل رشت
داور:
 حسین زرگر کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – محمدرضا مدیرروستا – علی میرغفاری ناظر: ابوطالب طاهریان

* پدیده مشهد – ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۷ / ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
داور:
 موعود بنیادی فر کمک ها: حسن یوسفی – رضا قیم – محمدجواد رحیم زاده ناظر: ابراهیم میرزابیگی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 6
    استقلال امسال جز 4 تیم مدعی هم نخواهد بود
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    2 0
    بسوز لنگی که کریمی تون شد پنجعلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس