طارمی و الغرافه

سرمربی تیم فوتبال الغرافه قطر بعد از باخت این تیم به الاهلی، با انتقاد از بازیکنان خارجی تیمش گفت: مهدی طارمی و اشنایدر در آمادگی کامل قرار ندارند.

به گزارش مشرق، هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر روز گذشته برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم الاهلی با حضور امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده توانست با نتیجه ۳ بر یک مقابل تیم الغرافه پیروز شود. مهدی طارمی مهاجم ایرانی الغرافه از دقیقه ۶۱ این مسابقه وارد زمین شد و نتوانست مانع باخت تیمش شود.

بعد از این باخت، انتقادات از سرمربی الغرافه و بازیکنان خارجی این تیم بالا گرفت و حتی در نشست خبری این بازی صحبت از توطئه علیه سرمربی الغرافه به میان آمد.

«کریستین جورکوف» سرمربی الغرافه گفت: با یک بازی ناامید کننده دیگر روبرود بودیم و گل زودهنگام تمرکزمان را بر هم ریخت. اما در سایر دقایق نیمه اول راضی کننده ظاهر شدیم. فرصت های زیادی برای گل زدن داشتیم که از دست دادیم. مشکل تیم الغرافه اشتباهات فردی تمام بازیکنانش است. در بازی با السیلیه در آستانه برد بودیم ولی شکست خوردیم. در بازی با السد هم اشتباهات زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید:

الخلیفی: هر بازیکن قطری از طارمی بهتر است!

روایت جالب الوطن از تفاوت‌ها در لیگ ایران و قطر

خبرنگاری از سرمربی الغرافه پرسید که آیا توطئه ای شکل گرفته است تا وی از این تیم اخراج شود؟ جورکوف در پاسخ به این سئوال گفت: از اینکه کسی بخواهد در تیم علیه من توطئه کند بی اطلاعم. اگر بخواهند از الغرافه بروم، خب این کار را انجام بدهند. بازیکنان را هم می توانیم ارزیابی کنیم ولی این امکان نیست که فردی را مقصر بدانیم چون تمام آنها تلاش زیادی انجام می دهند.

وی درباره احتمال تغییرات در تیم الغرافه در نقل و انتقالات زمستانی و جدایی چند بازیکن، تاکید کرد: این به باشگاه بستگی دارد. اگر بخواهیم در کورس مدعیان باشیم مشخص است که مشکلاتی داریم و تیم کامل نیست بخصوص در خط دفاعی. در بخش هجومی هم ستارگانی مثل اشنایدر، طارمی و وایس را داریم که هیچکدام در آمادگی کامل قرار ندارند.

سرمربی الغرافه البته تلاش کرد تا اشنایدر ستاره سابق تیم ملی هلند را از خود نرنجاند. وی گفت: البته دوست دارم توضیح بدهم که این صحبت هایم انتقاد از اشنایدر نیست چون او بازیکن با ارزشی است اما نمی توان زیاد از قدرت بدنی او استفاده کرد و بازیکنانی که کنارش بازی می کنند باید از توانمندی او استفاده کنند.

کد خبر

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس