اولین تصاویر از محل حمله تروریستی چابهار

سردار پاکپور گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

به گزارش مشرق، در پی انفجار بمب در ‌خیابان‌ شهید ریگی چابهار، تاکنون شهادت 2 نفر تایید شده است. این در حالیست که منابع آگاه خبر از شهادت 4 نفر و زخمی شدن بیش از 27 نفر می دهند.

در پی انفجار تروریستی چابهار، تعدادی از مردم، کسبه و ... مجروح شدند و هم اکنون 27 زخمی در بیمارستان چابهار در حال مداوا هستند و کلیه کادر پزشکی به حالت آماده باش و عملیاتی درآمده‌اند.

ببینید:

اولین تصاویر از انفجار خودرو بمب گذاری شده در چابهار

عکس/ لاشه خودروی عامل انتحاری چابهار

جدیدترین تصاویر از محل حمله تروریستی چابهار

عکس/ محل دقیق انفجار حادثه تروریستی چابهار

عکس/ حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در چابهار

فیلم/ جزئیات حادثه تروریستی چابهار

عکس/ حادثه تروریستی در چابهار

فرماندار چابهار با تایید این خبر با بیان اینکه ‌تروریست‌ها، خودروی حامل موادمنفجره را جلوی درب فرماندهی انتظامی چابهار منفجر کردند، اظهار داشت:‌ شیشه بسیاری از ساختمان‌های اطراف شکسته است.‌

غلامرضا مجیدی نژاد یزدی با بیان اینکه متأسفانه شدت این انفجار بسیار زیاد بود، تصریح کرد: تا کنون ‌2 نفر شهید شده‌اند ‌و تعدادی از ‌هموطنان مجروح شده‌اند.

محل دقیق انفجار و حادثه تروریستی چابهار

فرماندار چابهار با بیان اینکه ‌مجروحان این حادثه تروریستی از مردم، کاسبان، عابران و شهروندان عزیز است، تاکید کرد: دشمن بار دیگر خوی استکباری خود را نشان داد و به مقابله با مردم برخواسته است.

وی با بیان اینکه مردم چابهار ‌پای نظام و انقلاب، ارزش‌ها ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: ‌وحدت و اتحاد این مردم مثال‌زدنی است.

وی با بیان اینکه شرایط شهر در حال حاضر عادی است، گفت: ‌نیروهای امنیتی در صحنه مستقر هستند و در حال بررسی اوضاع می‌باشند.

** حضور سردار پاکپور در محل حادثه تروریستی چابهار

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در محل عملیات تروریستی چابهار حضور داشت، با اشاره به عملیات تررویستی امروز گفت: صبح امروز یک خودروی انتحاری که با بمب و مواد منفجر تجهیز شده بود به مقر فرماندهی نیروی انتظامی در چابهار حمله کرده است.

وی افزود: در جریان این حمله، متاسفانه تعدادی از هموطنان‌مان شهید و زخمی شده‌اند. این عملیات تروریستی یک عملیات کور بوده و هیچ حاصلی برای تروریست‌ها نداشته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بنده و فرمانده قرارگاه قدس سپاه در محل عملیات تروریستی هستیم، تاکید کرد: متاسفانه در این عملیات چند نفر از نگهبانان مقابل در ورودی ستاد فرماندهی شهید و زخمی شده‌اند.

** شهادت ۴ نفر و ترور ناموفق فرمانده انتظامی

بنابر گزارش خبرنگار مهر در گفتگو با منابع آگاه در این حادثه عامل انتحاری در مقابل فرماندهی انتظامی این شهرستان بمب همراه خود را منفجر کرده است.

تا کنون دست کم چهار نفر در این حادثه به شهادت رسیده اند.

اولین تصاویر از محل حمله تروریستی چابهار


یک منبع آگاه امنیتی گفت: هدف این اقدام، ترور فرمانده انتظامی چابهار بوده که موفق نشده و فرمانده انتظامی این شهرستان در سلامت است.

رحم دل بامری سرپرست فرمانداری چابهار نیز  زمان حادثه را ۹.۵۵ دقیقه و همچنین تعداد زخمی های این حادثه را ۲۳ نفر اعلام کرده است.

وی عامل این حادثه را یک نیسان آبی معرفی کرد که قصد ورود به فرماندهی انتظامی چابهار داشته است.

** اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار

مرعشی معاون استاندار سیستان و بلوچستان اسامی شهدای حادثه تروریستی چابهار را اعلام کرد و گفت: ‌در پی حادثه تروریستی صبح امروز مقابل فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار "ستوان دوم داریوش رنجبر" و "سرباز وظیفه ناصر درزاده" به شهادت رسیدند.

** سخنگوی ناجا: تأیید شهادت ۲ مامور پلیس در حمله ترورسیتی چابهار

سردار احمد نوریان با اعلام خبر شهادت دو نفر از ماموران ناجا در پی حمله تروریستی به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار اظهار کرد: احدی از تروریستها صبح امروز قصد ورود به یکی از مقرهای انتظامی شهرستان چابهار را داشت که با هوشیاری، اقدام به موقع و شجاعت عوامل انتظامی موفق به این کار نشد.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد: عامل انتحاری در نهایت خودرو را منفجر کرد و به هلاکت رسید که دو نفر از پرسنل خدوم و شجاع ناجا در جریان این عملیات تروریستی به شهادت رسیدند.

** استاندار سیستان و بلوچستان: بمب‌گذاری در چابهار "انتحاری" بود/۲ نفر شهید شدند/ بررسی حادثه توسط نیروهای امنیتی

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان، در تشریح حادثه امروز چابهار اظهار داشت: صبح امروز یک بمب در نزدیکی مقر فرماندهی نیروی انتظامی چابهار منفجر شده است. 

وی با بیان اینکه این حادثه انتحاری بوده است، افزود: در پی این حادثه 2 نفر شهید شده و چند نفر زخمی شده‌اند.

پیش از این معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت که این بمب در داخل یک خودرو جاگذاری شده بود.

براساس این گزارش، هم‌اکنون نیروهای امنیتی در حال بررسی آخرین وضعیت هستند که به‌زودی  اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

در میان مجروحان شماری زن و کودک به چشم می‌خورند که به بیمارستان امام علی(ع) چابهار اعزام شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    42 13
    انفجار بمب روفقط کم داشتیم .
    • LB ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      89 19
      چرا کم داشتیم؟ وقتی با دست خودمون گرا میدیم به دشمن، وقتی با دست خودمون، نیروهای نظامی رو دست و پاشونو می بندیم، ...انتظار معجزه دارین وسط جهنمی که در منطقه برپا است؟ همین که مثل عراق و افغانستان و سوریه هر هفته یکی دو تا انفجار نداریم باید خدا رو شکر کرد
    • NL ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      33 6
      ديگه فرانسه و قبله آمال ليبرال ها بهم ريخته، عوامل تکفيري در خدمت ليبرال ها به ميدان اومدن تا جمع شدن اون اوضاع بحث امنيت سيستان و بلوچستان باشه
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      5 15
      کاره گروه تروریستی فتح الله گولنه
    • ساسان IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      24 9
      کار پاکستانه بالاخره بندر گواتر داره به ی جاهایی میرسه و چابهار نباید با گواتر رقابت کنه
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      12 9
      یادتان نرود چند سال قبل یک دیپلمات انگلیسی موقع ورود به افغانستان با 40 کمربند انتحاری بازداشت شد که سریع روشو پوشاندند در عراق نیز حادثه مشابه را با تانک دیوار زندان را خراب کردند و عواملشان را فراری دادند
    • به ساسان IT ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      6 14
      اولا گوادر نه گواتر. گواتر شهر مرزی نمتعلق به این اسات. اما گوادر در عمق صد کیلومتری پاکستان قرار دارد. ثانیا چشمتان کور. شما رقص و کنسرت می خواستید نه بمب اتم.
    • ساسان IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      1 8
      به پرچم ایتالیا : خدا همه مریضای اسلامو شفا بده من نه طرفدار کنسرتم نه مثل تو فیلتر شکن ایتالی به کوری چشمت یه روزی بمب اتم هم میترکونیم که تو و فیلترشکنت و پرچم ایتالیت و پاکستان تروریست و بندر گوادر همه با هم تو قارچ خوشگلش محو بشین
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    33 7
    عوامل حجاریان و دارو دسته فتنه گران آمریکایی عربستانی دست بکار شدند.نهادهای امنیتی این اراذل رو چرا جمع نمیکنند؟ حجاریان:در شرایط عام البلوی امکان دارد مردم و نیروهای نظامی مقابل یکدیگر قرار بگیرند زیرا، سیاست خیابانی می‌شود. این‌ نشانه‌ها به ما می‌گویند، دورنمای روشنی نخواهیم داشت
    • US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      24 17
      بدون شک مقصر پاکستانه چون چشم دیدن توافق سه جانبه ایران و هند و افغانستان نداره برای توسعه چابهار .
    • IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      6 6
      بعد از عراق و افغانستان حالا نوبت پاکستان ستیزیه؟ از کجا می دونی کار کیه؟ اگه به منفعت باشه همه کشورهای دور دریای عمان و خلیج فارس بندر دارن. مثلا وقتی دوبی هست پاکستان چرا؟!
  • ابوبکر البغدادی US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    13 62
    درود بر روان پاک شما برادران عزیز
  • ستاره داوود US ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    تازه اولش است ، کل تروریست های دنیا را به جانتان خواهیم انداخت .
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      61 4
      ستاره ی داوود !!ماهم دست و پا چلفتی هستیم میشینیم تو رو نگاه میکنیم!!مردی رودررو بجنگ تا بهت بگم چه خبره !!
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      40 14
      اخه پشمک،تو چراغ زنبوری هم نیستی چه برسه به ستاره،لات کیبوردی شدی؟تازه اولشه؟هنو کلاهک موشکی که تو سوریه رفته تو حلق اربابات و نتونستن در بیارن ،تو اومدی انجا اورد میدی کلنگ تسلیت میگم به همه ایران
    • US ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      44 11
      ببین صهیون نجس!! تو که پادو هستی عددی نیستی و الا چیزی میگفتم مدتی اینترنت استفاده نکنی!!
    • حسین IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      28 3
      ستاره داوود خواب دیدی خیره...ferrrrrt
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      26 4
      لاشخور کثیف دارم کم کم بهت نزدیک می شم
    • احمد IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      7 4
      ***** ناشتا
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      18 4
      ستاره جون یعنی رسما اعتراف کردین که هم تروریستین و هم همدست تروریستها . من می گم صادرات خر رو از قبرس بقاپین .
    • پدر پسر شجاع IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      20 3
      تمام پره های ستاره داوود را *****، تا دیگه **** مثل تو پس نندازه✌✌
    • پدر پسر شجاع IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      4 2
      باش تا صبح دولتت بدمد
    • BE ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      21 4
      شما به فکر شنا یاد گرفتن باش / فارسیت خوبه ولی ، آفرین
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      10 4
      با این حرفت 25 سال شد دو سال ونیم. دو سال ونیم دیگه رو نمیبینید دیگه
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      23 9
      پس قبول کردید که این حمله تروریستی بوده و شما حامی تروریستید رجز از پشت کیبورد!
    • محمد IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      19 6
      تودیگه سگ کی هستی واق واق میکنی بدبخت....اون سر دنیانشستین حرف مفت میزنین جرئت ندارین بیاین جلو.مطمئن باش دوباردیگه این اتفاقابیفته اونوقت سرزمین موعودتون روبادستای خودمون خردوخاکشیرمیکنیم
    • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      8 8
      شما بهتره دنبال سوراخ موش بگردی واسه قایم شدن. اخه چندتا مکس که حریف شیر نمیشن. بعدم اگه وجودشو داری بجای تروریستها خودت و اربابت بیاین جلو.
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      1 6
      روح جان داوود پیامبر علیه السلام آن پیامبر راستین از شکل و هندسه ی ستاره تقلبی صهیونی بیزار است داعش مسلمان تصنعی دروغین و صهیونیستها در سرزمین فلسطین با ستاره دروغین داود یهودیان دروغین هستند - ای مرگ بر هرچه دروغ و خشونت است ای مرگ بر قاتلان نامرد مردنمای کودکان فلسطین و سوریه و عراق و اردن ومصر و بمن و..
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    43 10
    امنیت که داریم اگر نان نداریم. امیدوارم که امنیت داشته باشیم .
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    36 7
    حمله اهواز تلنگری بود تا بیشتر حواسشون به مکا نهای حساس و شهرهاای حساس باشد افسوس که حضرات گویا نمیخوان این چیزها را جدی بگیرند
    • FR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      8 6
      ما هنوز توی مرز سیستان با تویو تا تردد میکنن مرزبانهامون این مرز نیازمند تعداد زیادی ام راپ(خودروی حفاظت شده ضد مین ) سطح 3 و سطح 4 هستش دو ناحیه مرزی به شدت خطرناک ما مرز سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در جنوب شرقی و شرق کشوره و همین طور ناحیه ارومیه-کردستان کرمانشاه در غرب البته ناحیه خوزستان هم حساسه اما این دو منطقه بسیار نیاز مراقبت داره کشور ما نیازمند نزدیک 10 هزار خودروی حفظت شدس برای مرزبانی، سپاه (سطح 3 و 4) و یگان ویژه هم در دخل استانها و شهرها و همینطور پایتخت نیازمند حدودا 6 هزار خودروی ویژه در سطح 3 و 2 حفاظته این خودروها در برابر کالیبرهای هسته تنگستن تی ان تی مینها و بعضا برخی سری های ضد زره باید به خوبی مقاومت کنه اما خودروهای نسبتا گران تویوتاهای باری در برابر کوکتل مولوتوف شهری هم چندان ایمن نیستن هزینه امنیت کشور نکنیم ضرری سهمگین میکنیم کشور آفریقای جنوبی که امنیتش خوبه قطب این خودروهاس ترکیه برای مقابله با جدای طلبها قطب تولید این خودروهاس کشور کاناد که مرزهاش واقعا امنه یکی از برترین سازندگان این خودروهاس و شرکتهای چند ملیتی در سراسر دنیا داره که با کاماز روسیه مشارکت دارن اون وقت با در برابر تعداد بسیار زیادی تروریست در مرزهامون نباید کاری اساسی کنیم چند میلیارد دلار هزینه نکنیم تا هر ماه چند تن از عزیزترینهای ما شهید بشن انسداد مرزها نصب دوربینها پهپادهای کنترلی کانالها امنیت مراکز امنیتی با احداث سازه های بتنی ویژه قوی در برابر نقاط حساس و خودروهای ضد مین و انفجار و اموزش کادری قوی الزامات ماست
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    43 29
    مملکت داری با تعارف نمیشه. خودشم در ایم منطقه. افرادی که در داخل گرا میدن رو باید ریششونو خشکوند
  • علی GB ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    23 11
    بیچاره سیستان و بلوچستان و بقیه استان های مرزی محروم و مظلوم که هم باید زخم تازیانه نژاد پرستی رو تحمل کنن هم تروریسم رو
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      25 5
      نژاد پرستی؟ تا همین 4 5 سال پیش بود عرب عجم میکردید و هنوز هم تو آبان ماه گر میگیره نژاد پرستیتون البهلوی دوستان !
    • BE ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      8 1
      ایشون منظور بدی نداشت / شاید محرومیت و بی عدالتی از نظر بعضی از مردم نژاد پرستی تلقی بشه ، دوست ۱۳:۲۸
    • حامد IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
      2 5
      حرف شما درسته اما بدانیم در مرکز پایتخت هم اقدامات تروریستی زیاد است از شهادت دانشمندان هسته ای تا حمله به مجلس. مشکل امنیت کشور ما درست مثل مشکل تورم است به علت ضعف مدیریت و سیاسی شدن وزارت اطلاعات.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    49 4
    چند هفته پیش تو همین مشرق نیوز و فارس نظر دادم که پاکستان امنیت چابهار را تحمل نخواهد کرد قطعا انفجارها و عملیات های تروریستی به چابهار خواهد رسید تا امنیت ترانزیت هند افغانستان و کارهایی که در حال انجامه به هم بخوره آی اس آی قطعا عملیات های بیشتری در شهر چابهار ، بندر چابهار ، مسیر ریلی در حال احداث و ... ترتیب خواهد داد
    • حسین IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      42 41
      کاملا موافقم تروریست ها یه ابزار واسه پاکستان هستند .مگر نه ۱۲ تا مرزبان ما تو پاکستان بودند چرا ۶ تا سالم برگشتند ۶ تا دیگه هنوز اسیر هستند....
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    15 3
    حجاریان سازماندهی سلولیت عمل کرد برو چکشو از ممد اره و دونالد زردک بگیر
  • پری مجرد48ساله IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    16 7
    ایرانم تسلیت
  • محمد IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    11 30
    منطقه چابهار بعنوان منطقه معاف از تحریم ها در نظر گرفته شده بود. این استثنا، باید طوری از طرف غرب و دوستدارانش جبران میشد. از نظر دشمن و عواملش، جایی هم که از تحریم معاف میشه باید ناامن بشه
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    20 4
    قابل توجه ستاره داوود تو و امثال تو زیادی می خورید بیشرفها همتون رو از دم تیغ مثل سوریه و عراق می گذرونیم منتظر باشید.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    23 8
    این سنت خداوند است که باطل نابود شدنی است ، ما به ستاره داود فکر نمی کنیم به نابودی تمامی باطل فکر می کنیم تردیدی نداریم که اسرائیل تا بیست سال دیگر به فضل خداوند وجود ندارد .
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    4 1
    بي شرف ها
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    11 4
    یعنی فقط باید یه ادم رده بالا کشته میشد که ترور موفق امیز می‌بود ؟ این دو عزیزی که کشته شدن ادم نبودن؟
  • GB ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    6 4
    روحانی درتبلیغ دور دوم انتخابات میگفت ما بیایم سایه جنگ از کشور دور میشه اما بعد انتخاباتش داعش به مجلس و حرم امام حمله کرد، الاحوازیه به مراسم رژه ارتش حمله کرد. حالا هم انتحاری وسط شهر اونم از نوع خودروی انتحاری! ظاهرا قراره آقای روحانی هر چیزی که به دورغ وعده داده دقیقا عکسش اتفاق بیوفته و رسوا بشه. خداوند دروغگویان را دوست ندارد و رسوایشان میکند فقط بیچاره آنهایی که این وسط دانسته و ندانسته در بالا آوردن این وضعیت نقش داشتند و تمام مردم عادی قربانی شدند
  • حسن IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    3 6
    بچه هااون یه چیزی خوردبیخیالش بشین نتیجه کارماتوسوریه وعراق مشخصه اینابااون ارباباشون خیلی میسوزن.دویست متری کاخهای بشاربودن الان کجان.خیلی سوزداره.
  • اشکان US ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    7 8
    با درود من مسلمان نیستم ولی میهنم رو و سپاه رو دوست دارم و برایشان پیروزی و سربلندی آرزو مندم ؛ راستش آمریکا و اسراییل و عربستان هم داستان شدند که ایران را به آشوب بکشند و آشکار است که کارشان را آغاز کردند و تا دلتان هم بخواهد مزدور در ایران و انیران داریم ، چه باید کرد ؟ باید سیاست پیشه کرد و با آمریکا این کشور خطرناک رابطه را عادی کرد ؛ خواهش می کنم تا دیر نشده کاری بکنید ،آری آمریکا شیطان بزرگ است ولی فراموش نکنیم که این شیطان با دشمنان خود چه کرد و چه می کند ، موشک و انرژی هسته ای و ... بهانه است شما حتا اگر همه شرط های پمپئو را هم بپذیرید ، آنها کوتاه نمی آیند ، میخواهند با ناتوان تر کردن ما ، شکست و نابودی مرا را آسان تر کنند ، در این هیچ شکی نیست ، ولی ... باید کاری کرد پیش از اینکه دیر شود و مسلمن ما نمی توانیم آمریکا را شکست بدهیم ، مطمئن باشید اگر امریکا مجبور شود حتا از بمب اتمی هم استفاده می کند ، من این آمریکایی ها را از خودشان هم بهتر می شناسم ، روسیه هم مارموز و خیانت پیشه است ، بهر حال ما نیاز به یک دگرگونی پایه ای در حکومت داریم خودتان دگر گونی را پدید بیاورید پیش از اینکه آنها دگرگون کنند ، آنها صد در صد دنبال بر اندازی اند ، فقط سپاه میتواند کاری بکند و با آمریکا دشمنی را کنار بگذارد .
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    8 4
    ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتًا بل أحياء عند ربهم يرزقون
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    13 4
    پاکستان مرکز تروریستها است . از فعالیت منافقین در پاکستان ،شهادت رایزن فرهنگی ما در پاکستان تا شهادت دیپلماتها در مزار شریف.،تروریستهای وهابی و اشرار .... همگی با همکاری سازمان اطلاعاتی پاکستان انجام میگیرد.
  • ازرنده IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    3 4
    با تبریک و تسلیت به عزیزان ناجا عزیز و مردم عزیز اهل سنت بلوچستان باز هم اسراییل و امریکای جنایتکار خوی وحشی گری خویش رو نمایش داد هر چند این احمق ها با این کار اهل سنت عزیز را بیش از پیش علیه خود بسیج کردند دست نیروهای اسلام را علیه خود باز کردند ان شاا... در جبهه های اسراییل و یمن و سوریه پاسخ اینها رو خواهیم داد با توجه به مسائل اخیر بدست امده بهتر است محافظت از مراکز انتظامی افزایش یافته و ضربه به عوامل نفوذ اسراییل بیشتر گردد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    2 6
    این تروریستهای خبیث گوش به زنگ صدای غورش موشکها باشن دوتا موشک کافیه
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    1 2
    تسلیت به مردم ایران.
  • نادر IR ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    11 1
    پاکستان بمب اتمی داره نمیشه جلوی موشک های بالستیک پاکستان با سر اتمی کاری کرد مثل برجام باید برد برد با پاکستان رفت و در پشت دوربین ها تا کمر خم و تسلیم شد..اگر نصف بازار ایران رو به پاکستانی بدیم و نفت خود را مفت به آنها بفروشیم به ما رحم می کنن مثل اروپایها
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    4 5
    جالبه از زمانی که عمران خان تو پاکستان دولت رو گرفت یه دفعه تحلیلهای علیه پاکستان اینجا زیاد شده.
  • ES ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    5 8
    ما ملت ایران مثل همیشه منتظر واکنش موشکی سخت به این اقدام تروریست ها هستیم. پاسخ موشکی به این اقدام ضروری ست.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    2 1
    کاملا مشخصه یه سری کامنت ها چه هدفی دارن. اول تو چند تا کامنت متوالی پاکستان رو عامل حمله معرفی کرده اند و بعد خواستار حمله موشکی به این عامل حمله شده اند. دوستان کمی مخفیانه تر کار کنید لطفا. خیلی تابلو است. اگر سندی دارید برای دخالت پاکستان بسم الله وگرنه لطفا برای ماست مالی گندکاری کارفرمایان منطقه ای تان زور نزنید.
  • مجید IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    1 0
    خیلی جالبه که شبکه خبر هیچ اخباری از این حادثه نداره چند ماهه اعضابمون خرد شد اینقده خاشقچی نشون داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس