سمیرا ارم

عضو تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین مدال هایش به آستان قدس رضوی اهدا کرد و گفت: از کودکی با عشق خدمت به ائمه بزرگ شدم.

به گزارش مشرق، سمیرا ارم ملی پوش شیرازی تیم تپانچه جانبازان و معلولین که با یک نشان نقره از رقابت های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا بازگشت، در کارنامه ورزشی خود دو نشان طلای انفرادی و تیمی از مسابقات جهانی کرواسی نیز دارد که در اقدامی ارزشمند این دو مدال را، به آستان قدس رضوی و موزه شاهچراغ اهدا کرد.

ارم در این باره اظهار داشت: مسابقات کرواسی ۲۰۱۵ اولین حضورم در رقابت های جهانی بود که در آن موفق به کسب ۲ طلا در بخش انفرادی و تیمی تپانچه بادی ۱۰ متر شدم که در بازگشت از آن رقابت ها، یکی از مدال هایم را به شاهچراغ برادر امام رضا (ع) در شیراز، اهدا کردم.

بیشتر بخوانید:

بانوی تکواندو کار مدالش را به شهید گیتی نما تقدیم کرد

وی در خصوص اهدای دومین مدال طلای خود به آستان قدس رضوی افزود: ارزشمندترین مدالم را تقدیم به امام رضا(ع) کردم چراکه از کودکی با عشق به ائمه بزرگ شدم و آرزو داشتم که خادم امام رضا(ع) باشم.

ارم در پایان خاطرنشان کرد: من از چهار سال پیش تیراندازی را شروع کردم و راه طولانی در پیش دارم که امیدوارم در این مسیر به لطف خدا روز به روز رشد و  پیشرفت داشته باشم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 0
    امام رضا مدال می خواد چکار؟؟؟ این چه رسمیه دارید جا می ندازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس