کد خبر 916613
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش مشرق، امیر حسین ثابتی فعال رسانه ای و مجری برنامه رو در رو با انتشار پستی در و دل گونه در اینستاگرام به علت های تعطیلی و عدم پخش این برنامه پرداخت و نوشت:

چرا رو در رو پخش نشد؟

1. این تصویر همان صندلی قرمز معروفی است که 12 جلسه چند ساعته ما را یاری کرد تا گفتگو هایمان با محمدرضا خاتمی، الهه کولایی، فائزه هاشمی، محمدرضا نقدی، علیرضا زاکانی، فریدون عباسی، علی باقری، نقوی حسینی، طیبه سیاوشی، داریوش سجادی، محمدحسین پویانفر و مهدی رسولی ضبط و پخش شود.

2. ممکن است از خود بپرسید چرا بر انتشار این تصویر اصرار داشتم؟ بدون تعارف باید بگویم این تصویر برای من و بقیه بچه هایی که این چندماه مشغول ساخت "رو در رو" بودیم «نمادین» است. نمادین از این جهت که وقتی کار را کاملا مستقل شروع کنی و آخر سر هم اسپانسر پیدا نکنی، مجبوری حتی برای پایه شکسته صندلی نیز چاره ای متفاوت پیدا کنی! و این تازه بخشی از یک پازل بزرگتر است. پازلی که اجزای بزرگترش را چند ملیون بدهی بابت اجاره دوربین، نور و سایر تجهیزات فنی و میلیون ها بدهی دیگر به تدوین گر، صدابردار، تصویر بردار و... شکل می دهد.


3. فکر می کنم روضه ی مفصلی خواندم و پاسخ به یکی از سوالات اصلی را هم دادم! یکی از علل اصلی توقف برنامه ما در قسمت دوازدهم و اعلام پایان فصل اول برنامه همین مساله بود. بدهی های روز افزون و نداشتن هیچ اسپانسر مالی. لذا فعلا توقفی در کار ایجاد کردیم تا در صورت حل بخشی از این مشکلات مجددا کار را شروع کنیم.

4. بدون اغراق می گویم که نه بنده و نه هیچ کدام از دوستانی که در ساخت این برنامه تلاش کردند از ابتدا تصور نمی کردیم واکنش های مختلف به برنامه اینقدر زیاد باشد و به اصطلاح تا این حد "کار بگیرد". خوشبختانه در این مدت مخاطبان ثابت خوبی نیز پیدا کردیم که امیدواریم هرچه زودتر با تولید و پخش فصل دوم برنامه، پاسخگوی لطف شان باشیم. بویژه با وعده هایی که چهره های مختلف سیاسی، اجتماعی از طیف های مختلف برای ادامه ی گفتگوها داده اند امیدوارم این کار، با کیفیت بیشتر از فصل اول هر چه زودتر ضبط و پخش شود تا کمکی هرچند کوچک به تامین محتوای #جبهه_انقلاب در #فضای_مجازی کرده باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • AU ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    21 9
    دمتون گرم. عالی بوده برنامه رو در رو. ما حاضریم کمک کنیم ولی ساز و کار رسمی باید معرفی کنید. خدا قوت. انشاءالله جهان آرا هم به زودی برگرده. مناظره و گفت و گو چیزی بوده که از اول ضد انقلاب ازش فرار می کرده.
  • سروش IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    14 1
    احسنت به صداوسیما که جراتش بیشتر شده و نان مظلوم نماها را سنگ کرده است. بدانید حق سرانجام پیروز می شود.
  • FR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    امروز که قرار است برنامه اجرا شود ؟
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    1 0
    من که نگاه نکردم... بخش هاییش رو تو یه جاها دیدم... درحد چند دقیقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس