کد خبر 916442
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴
مجید جلالی

جلالی سه بازیکنی را به عنوان مقصر نتایج پیکان کنار گذاشته که دو تا از آن‌ها، مجموعا سه بازی کردند!

به گزارش مشرق، شکست دور از انتظار پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان برافروختگی مجید جلالی را به همراه داشت. آقا معلم که اصلا تحمل پنجمین شکست متوالی را نداشت، در پایان مسابقه حسابی از بازیکنانش شاکی بود. در همین راستا هم شنیده شده که سه بازیکن‌ این تیم در تمرینات دو روز اخیر حضور ندارند و احتمالا توسط سرمربی پیکان تنبیه شده‌اند. البته نام‌هایی که از سه بازیکنِ کنار گذاشته شده پیکان به گوش می‌رسد کمی عجیب است. 

یکی از بازیکنانی که شنیده شده جلالی به بهانه نتایج ضعیف پیکان روی نامش قلم قرمز کشیده، ابوالفضل ابراهیمی است. در حالی نام ابراهیمی مطرح شده که در این فصل، او فقط 52 دقیقه بازی کرده است. به همین خاطر خیلی نمی‌شود از بازیکنی که فقط در یک بازی حضور داشت و آن هم در دقیقه 52 تعویض شد، گله‌ای بابت پنج شکست متوالی تیم‌اش کرد. 

بیشتر بخوانید:

مجید جلالی: کارمان شرم‌آور است!

نام دیگر بازیکنی که گفته می‌شود در تمرینات حضور ندارد آرمان قاسمی است. کاپیتان این تیم که طبق آمار متریکا، در این فصل از همه بازیکنان پیکان فعال‌تر بود و بیشترین لمس توپ را بین هم‌تیمی‌هایش داشت. قاسمی بعد از مگنو باتیستا بیشترین توپگیری را هم داشت. فقط دو بازیکن پیکان از او تکنیکی‌ترند و بیشتر دریبل زدند.  در نبردهای هوایی هم با معدل سه برد در هر بازی، سومین بازیکن برتر تیمش است و میانگین 4 عملکرد دفاعی در هر مسابقه را هم ثبت کرده است. دفاع چپ پیکان 2 تا از 6 پاس‌کلیدی‌ فصل‌اش را در همین بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان ارسال کرده بود. البته به جز این دو خلق موقعیت، در سایر دقایق مسابقه نمایش خوبی نداشت و نمی‌شود از جلالی بابت نارضایتی از او گله‌ای داشت.

سومین بازیکنی که مورد غضب جلالی قرار گرفت، مهران موسوی است. دفاع وسطی که جلالی در این فصل فقط دو بار به او شانس بازی داد و در یکی از این دو بازی هم تعویض‌اش کرد. موسوی در این فصل فقط 152 دقیقه در زمین حضور داشت و نام بردن از او هم به عنوان مقصر نتایج تیمی که 5 شکست متوالی را تجربه کرد، کمی عجیب است. با این اوصاف بیشتر به نظر می‌رسد که جلالی با کنار گذاشتن این سه بازیکن، قصد ایجاد شوک داشت تا این که واقعا عامل‌های ناکامی پیکان را کنار گذاشته باشد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس