اگر عاشق سفر با هواپیما هستید احتمالا جزو آن دسته از افرادی هستید که پیگیر اخبار و تغییر قیمت بلیط چارتر هستند و مدام قیمت ها را بررسی میکنید! بلیط چارتر به این دلیل که عموما ارزان تر از بلیط هواپیما سیستمی ارایه می شود پر طرفدار است. اما به چه نوع بلیط هایی بلیط چارتر می گویند؟ در ادامه مقاله به بررسی بلیط چارتر و مسیرهای چارتری پر طرفدار می پردازیم.

بلیط چارتر چیست؟

کلمه چارتر به معنی عمده است و زمانی که آژانس هواپیمایی اقدام به چارتر کردن هواپیما می کند یعنی تمامی و یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را برای مدت زمان مشخصی پیش خرید کرده و نسبت به فروش آنها به مسافرین و سایر آژانس ها اقدام میکند. بلیط چارتر توسط ایرلاین ها به صورت مستقیم ارایه نمی شود و علاقمندان به خرید این نوع بلیط باید به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنند. این نوع بلیط ها مزیت ها و معایبی نیز دارند. گرچه بلیط های چارتر عموما قیمت کمتری نسبت به بلیط های سیستمی دارند اما قیمت آن برای تمامی گروه های سنی یکسان است در حالی که در بلیط های سیستمی قیمت های مختلفی برای بلیط های سنین مختلف ارایه می شود  و یا اینکه بلیط چارتر بر خلاف بلیط سیستمی قابل استرداد نیست. البته اگر بلیط هواپیما چارتر خود را از سفرمی تهیه کرده باشید امکان کنسلی آن در برخی موارد وجود دارد.

مسیرهای پرطرفدار بلیط چارتر

بلیط چارتر تبریز

تبریز کلان شهری است که روزانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر ایران است. در این مسیر تعدادی از شرکت های مسافرتی و آژانس های هواپیمایی اقدام به چارتر کرده اند و بلیط چارتر تبریز را ارایه می کنند. بلیط چارتر تبریز در فصولی که سفر به این شهر افزایش می باید با افزایش قیمت رو به رو می شود پس به شما پیشنهاد می شود در فصل های پرتردد سال به فکر کمتر شدن قیمت بلیط چارتر تبریز به هنگام نزدیک شدن به زمان پرواز نباشید!

بلیط چارتر مشهد

مشهد نه تنها شهری زیارتی و سیاحتی است بلکه از لحاظ اقتصادی نیز مورد توجه است و روزانه مسافران زیادی به این شهر سفر می کنند. پس با توجه به محبوبیت این شهر بدیهی است که جزو مسیرهای هوایی باشد که چارتر کننده ها علاقمند به آن باشند. بلیط چارتر مشهد عموما ارایه می شود. برای خرید بلیط چارتر مشهد عجله نکنید و حتما از چند سایت معتبر و یا آژانس هواپیمایی قیمت بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

بلیط چارتر کیش

کیش بدون شک یکی از جذابترین مقاصد گردشگری است. این جزیره زیبا سالانه در تمامی فصول سال گردشگر می پذیرد. البته کاملا بدهی است که در فصل های خنک سال و نزدیک عید نوروز گردشگران بیشتری جذب کیش می شوند. بلیط چارتر کیش هم در فصول مختلف سال قیمت های متفاوتی دارد. اگر علاقمند به سفری ارزان به کیش هستید بلیط چارتر کیش را در فصل هایی که گردشگران کمتری به این جزیره سفر می کنند خریداری کنید و راهی این منطقه زیبا شوید.

بلیط چارتر شیراز

شیراز در فصل بهار بخصوص در اردیبهشت زیبایی منحصر به فردی دارد. این شهر زیبا نیز از مقاصد پر طرفدار سفر محسوب می شود و متعاقبا بلیط چارتر شیراز پرطرفدار است. در سفر به شیراز اگر با خانواده همراه می شوید باید بدانید قیمت بلیط چارتر شیراز برای همه سنین یکسان می باشد و اگر کودک و یا خردسالی به همراه دارید باید قیمت یک بزرگسال را برای آن بپردازید.

در نهایت باید این نکته را خاطر نشان کرد که قیمت بلیط چارتر در سایت های فروش آنلاین و آژانس های هواپیمایی متغیر است. چرا که عموم آژانس ها این بلیط ها را از چارتر کننده آن خریداری می کنند و با حاشیه سود خود در اختیار مسافرین قرار می دهند. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از خرید بلیط چارتر قیمت ها را مقایسه کنید.

سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما را در میان تمامی فروشندگان کرده است. می توانید قبل از خرید قیمت ها را مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید کنید. فراموش نکنید که در سفرمی امکان کنسل کردن بلیط چارتر وجود دارد.

این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس