بدرقه لاریجانی در سفر به ترکیه

نایب رئیس کمسیون کشاورزی از نامه ۶۰ نماینده به رئیس مجلس درباره لایحه حمایت از محیط‌بانان و جنگل‌بانان خبر داد.

به گزارش مشرق، جلال محمودزاده، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، از نامه ۶۰ تن از نمایندگان به علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: نمایندگان در این نامه از رئیس مجلس درخواست کردند، لایحه حمایت محیط‌بانان و جنگل‌بانان در اولویت بررسی در صحن علنی مجلس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات لایحه حمایت قضایی از مأموران یگان حفاظت

وی در تشریح این طرح اظهار داشت: براساس این لایحه در صورتی که محیط‌بانی در حین عملیات جان خود را از دست دهند و یا مجروح شوند، شهید و یا جانباز محسوب شوند و خانواده‌های آنها از سوی نهادهای دولتی حمایت شوند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس یادآور شد: لایحه مذکور یک سال پیش در کمیسیون کشاورزی تصویب شده اما تاکنون مسکوت مانده و در دستورکار بررسی در صحن علنی قرار نگرفته است؛ بنابراین نمایندگان طی نامه‌ای خواستار تسریع در رسیدگی به این طرح در صحن علنی پارلمان شدند.

محمودزاده تصریح کرد: همواره شاهد کشته و زخمی شدن محیط‌بانان و جنگل‌بانان در حین انجام وظیفه هستیم؛ زمانی که آنها کشته و یا مجروح می‌شوند، مورد حمایت قرار نمی‌گیرند که امیدواریم با این طرح مشکلات و معضلاتشان حل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    لطفا لایحه ای هم برای مدیران این محیط بانان خدوم تهی کنید که اگر در حین عملیات جاسوسی به دام افتادن به درجه رفیع وزارت یا مشاورت در دولت نایل شوند.
  • IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
    0 0
    چقد ضروریه بعد چل سال دقیقا تو اوج کثافت کاریای یه عده رفتن برا جنگلبانا کاری کنن که آخرم هیچ کاری نمیکنن لعنت به شما نماینده های جیره خوار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس