کد خبر 915349
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
پرچم ژاپن هواداران استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال ضمن کنایه به پرسپولیسی‌ها پرچم کشور ژاپن را باز کرده و تیم فوتبال کاشیما انتلرز را تشویق کردند.

به گزارش مشرق، هنگامی که طارق همام موفق شد گل دوم تیم فوتبال استقلال را به ثمر برساند به سمت تماشاگران رفت و شادی‌اش را در کنار آنها انجام داد. طارق موفق شد اولین گلش را برای استقلال به ثمر برساند ضمن آنکه وی بعد از گلزنی سجده شکر هم انجام داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب پرسپولیسی‌ها به تشویق کاشیما در تبریز

* هواداران تیم استقلال در جریان بازی هرگاه حنیف عمران‌زاده را تشویق کردند علیه سوشا مکانی شعار دادند. این دو طی روزهای گذشته در صفحات مجازی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده و علیه یکدیگر موضع گرفتند.

* در دقیقه ۲۲ طرفداران تیم استقلال یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

* هنگامی که استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند وینفرد شفر از روی نیمکت بلند شد و کنار خط ایستاد. وی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی روی نیمکت نشسته بود.

* در دقیقه ۳۸ مسابقه طرفداران تیم استقلال علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفته و شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» را سر دادند. البته این شعارها پایان کار نبود زیرا هواداران آبی‌پوش پرچم کشور ژاپن را هم روبروی جایگاه باز کرده و بعد از این اتفاق تیم فوتبال کاشیما انتلرز را مورد تشویق قرار دادند.

* در اواخر نیمه اول طارق همام برخوردی با اکبر ایمانی هافبک نفت آبادان داشت که باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن شد. بعد از این صحنه همام به سمت ایمانی رفت و از وی عذرخواهی کرد.

* در دقیقه ۴۵ مسابقه شفر به پرتاب اوت بازیکن نفت آبادان معترض شد که داور چهارم به وی تذکر داد.

*هواداران تیم استقلال در دقایق پایانی نیمه اول علیه شهاب گردان شعار دادند.گردان روی همام مرتکب خطای شدید و باعث آسیب دیدگی وی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    1 0
    خخخخخخ دمشون گرم چه لنگ سوزونی بوده
  • علوی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 2
    تیم العین رو تشویق کنن خخخخخ شیشتقلال
  • H Z IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
    0 1
    ما پرسپولیسی ها هم از این به بعد برای کیسه کشها پرچم پرسپولیس والعین که انها را 6تایی کردند میبریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس