کد خبر 915052
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
راه‌اندازی اکیپ‌های تیراندازی با تفنگ بادی به موش‌های پایتخت

به منظور کاهش جمعیت جانوران موذی و پاکسازی محیط شهری، اکیپ های تیراندازی شبانه برای مبارزه با موش در منطقه 3 تهران فعال شد.

به گزارش مشرق، عباس فخارمنش سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 3  از شبانه روزی شدن طرح مبارزه با موش خبر داد و گفت: در این منطقه اکیپ تیراندازی در محدوده خیابان سید خندان تا پل شهید صدر و خیابان‌های شهید مدرس، ظفر و حسن تاش مستقر شده و به صورت شبانه موش های این منطقه را هدف می گیرند.

وی با بیان اینکه پیش از این مبارزه با موش در سطح منطقه تنها به صورت شیمیایی انجام می‌شد، تصریح کرد: با توجه به ویژگی های خاص این منطقه و پس از بررسی‌های متعدد و برنامه ریزی صورت گرفته این منطقه روش فیزیکی، مکمل روش پیشین شده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت موش‌های شهر تهران

فخارمنش در ادامه بیان کرد: بر این اساس مبارزه با موش در منطقه طی ساعات روز به صورت شیمیایی و در ساعات شب با کمک اکیپ تیراندازی با استفاده از تفنگ بادی انجام می شود و بدین ترتیب مبارزه با این جانوران مؤذی شبانه روزی شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 3، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 با بیان اینکه هم اکنون این اکیپ هفته‌ای یک شب در سطح منطقه فعالیت دارند، گفت: در نظر ضمن شناسایی کلونی های موش تا پایان سال تعداد این اکیپ ها را افزایش دهیم و امیدواریم با تداوم این روش بتوانیم گام موثری در کنترل جمعیت موشها در سطح منطقه برداریم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس