گرشاسبی و تاج

باشگاه پرسپولیس به نامه ارسالی دبیرکل این فدراسیون اعتراض کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، در دفاع از حقوق باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم، نسبت به نامه ارسالی از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال خطاب به باشگاه و برانکو ایوانکوویچ، واکنش جدی نشان داد.

بیشتر بخوانید:

پیام جدید کی‌روش علیه برانکو

به این منظور، نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، ارسال و باشگاه خواهان آن شد که با توجه به درج مطالب و ادعاهای غیرواقع و غیرمنصفانه در این نامه به فوریت جلسه ای تشکیل شود تا این مسایل مورد بررسی قرار بگیرد.

باشگاه پرسپولیس، در بخشی از نامه خود آورده است که با توجه به اهمیت موضوع و تاثیر آن بر روند فعالیت های باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس در اوج حساسیت رقابت های لیگ، همچنین مناسبات سازنده پرسپولیس با تیم‌های ملی و بهایی که برای همه این موارد پرداخت کرده، جدی و مصمم است.

این باشگاه همچنین مشروح توضیحات خود درباره مسایل پیش آمده و پیگیری آن از سوی مراجع ذیربط از جمله  فدراسیون فوتبال را در نامه خصوصی و محرمانه دیگری اقدام می‌کند. 

در پی ارسال این نامه، مهدی تاج در گفت‌وگوی تلفنی با حمید رضا گرشاسبی، قول پیگیری فوری این موضوع و تشکیل جلسه ای ویژه در این ارتباط را داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 1
    آقای تاج بازنشسته! مدیریتت الان کجای این قضیه است!؟ اگه جلوی کی روش رو زودتر میگرفتی قضیه به اینجا ها کشیده نمیشد.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 1
    پرسپولیس دیگه خیلی پررو شده و خودش رو بالا میبینه باید به شدت با این باشگاه برخورد بشه
    • مو IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
      1 1
      همینو بگو
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 1
    موقعی که حتی ۱بازیکن از پرسپولیس داخل تیم ملی نیست مصاحبه برانکو علیه کی روش جز تخریب تیم ملی چه معنی دارد"
  • هانی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 1
    ساکت ؟ کی هست این اقا ؟! ، ساکت شو جلوی دهن کی روش رو بگیر اگه میتونی . دنباله ستاره شمشم تیم سابقت هستی ، ستاره هایی که با پول صنعت فولاد و پول بیت المال پزش رو میدن بدون هیچ هوادارو پشتوانه ای
  • خدیجه IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
    1 1
    آره دیگه وقتی که حرف از شما بشه همه چی غیر منصفانه است.دیگه تمومش کنید شماها هیچوقت عیب و ایرادهای خودتون رو قبول نمیکنید.من قبول دارم که کی روش عیب و ایراد داره ولی برانکو بی عیب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس