ترامپ نمایه

رویترز در گزارشی نوشت: آمریکا صدور ویزاهای دانشجویی برای ایرانیان را کاهش داده است.

به گزارش مشرق، اطلاعات وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد که صدور ویزای دانشجویی برای ایرانیان در ماه‌های مارس و اکتبر 2018، نسبت به دوره مشابه سال قبل آن، 23 درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید:

واکاوی دیوار ضدمهاجرتی ترامپ

حکم دادگاه استیناف آمریکایی علیه فرمان ضد مهاجرتی ترامپ

خبرگزاری رویترز در گزارشی که آن را با شرح وضعیت یک دانشجوی ایرانی متقاضی تحصیل در آمریکا شروع کرده، می‌نویسد: اطلاعات موسسه آموزش بین‌الملل که دانشجویان خارجی در آمریکا را رصد می‌کند، نشان می‌دهد که تعداد ایرانیان مشغول به تحصیل در آمریکا به رقم 12800 رسیده که در دهه‌های گذشته بالاترین رقم است؛ اما نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد که این روند رو به کاهش است.

بنابر گزارش فوق، داده‌های وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهند که در دوره مارس - اکتبر سال جاری میلادی، 355 ویزای کمتر از دوره مشابه سال قبل به دانشجویان ایرانی داده شده و این در حالی بوده که کاهش کلی اعطای ویزا به دانشجویان خارجی در دوره مشابه 5 درصد بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    1 2
    بهتر. خدا رو شکر. خودشون ضرر می کنند.
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 2
    دیگه غرب زده های ایرانی رو هم نمی خوان
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 3
    چه بهتر کمتر ارز از ایران خارج و به جیب امریکاییها میره دانشگاههای اران جزو بهترینها هستند فقط عده ای شهرت باز میخوان پز مدرک از خارج رو بدهند هزینه های کمرشکن دانشجو در خارج مخصوصا امریکا خانواده های مرفه رو هم به زحمت میندازه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس