کد خبر 914213
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
حضور بازیگر جدید در «مرگ خاموش»+ تصاویر جدید

فصل اول سریال «مرگ خاموش» به کارگردانی احمد معظمی مراحل پایانی تولید را سپری می‌کند.

به گزارش مشرق، «ابوالفضل صفری» تهیه کننده سریال «مرگ خاموش» درباره روند تولید این سریال گفت: تاکنون تولید فصل اول به ۹۰ درصد رسیده و تا دو ماه دیگر تصویربرداری فصل اول تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سریال سلمان فارسی وارد فاز تولید شد+ جزئیات

وی با اشاره به بازیگران جدیدی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند، بیان داشت: به تازگی سپیده خداوردی به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است و مقابل دوربین رفته است و قرار است تا پایان فصل اول دو بازیگر خارجی به ما بپیوندند.

این تهیه کننده افزود: تا به حال علاوه بر تهران در سه نقطه کشور غرب کشور، قزوین، کوهستان‌های تهران، شمیرانات و دماوند تصویربرداری لوکیشن‌هایی داشتیم.

صفری درباره زمان پخش این سریال نیز بیان داشت: هنوز سیما فیلم زمان دقیقی را مشخص نکرده و تصمیم‌گیری درباره چگونگی پخش نیز توسط دوستان به ما اعلام می‌شود. 

به گزارش فارس، تعدادی از بازیگران در فصل دو تغییر خواهند کرد، اما سعید راد، حمید عطایی و جلال فاطمی از بازیگرانی هستند که گروه را در خارج از کشور همراهی می‌کنند. فصل اول سریال «مرگ خاموش» در ۲۵ قسمت و فصل دوم آن در ۳۵ قسمت طراحی شده است. 

سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، علیرضا جلالی تبار، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده و ... از بازیگران این سریال هستند و سعید راد در نقش محوری قهرمان و مأمور امنیتی در این سریال ایفای نقش کرده است.

این مجموعه تلویزیونی به جنبه بین‌المللی و مافیایی موادمخدر می‌پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب‌های اجتماعی است و به واکاوی پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی می‌پردازد و کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد نشان می‌دهد.

این سریال به کارگردانی احمد معظمی و  نویسندگی علی دلگشایی برای یکی از شبکه‌های سیما در حال تولید است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس