کد خبر 914054
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
زلزله

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه فرمانداران، ارتش، سپاه و هلال‌احمر در مناطق حضور دارند، گفت: برق ۳ شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب درحال حاضر وصل شده است.

به گزارش مشرق، مهرداد سالاری ضمن اشاره به وقوع زلزله‌ای به قدرت 6.4 ریشتر در ساعت 20:07 امشب در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در پی وقوع این زمین لرزه در عمق 7 کیلومتری زمین، برق 3 شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب قطع شده بود که درحال حاضر وصل شده است. 

بیشتر بخوانید:

زلزله ۶.۴ ریشتری غرب کشور را لرزاند/ وقوع ۲ پس‌لرزه ۵ ریشتری +عکس و فیلم

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از تلفات احتمالی و زخمی‌ها تاکنون آماری در دست نداریم، افزود: تیم‌های امدادی و نیز فرمانداران، ارتش، سپاه و هلال‌احمر در مناطق حضور دارند و ستاد بحران در شهرستان‌ها برقرار شده است. 

وی با بیان اینکه امیدواریم این زمین لرزه خسارت جانی نداشته باشد، خاطرنشان کرد: تعدادی از واحدهای روستایی اعلام کردند که آسیب دیدند اما تیم‌های ارزیابی در منطقه فعال و درحال بررسی مناطق زلزله‌زده هستند. قطعاً در تعدادی از روستاها تخریب نه اما اسیب‌دیدگی منازل روستایی را داشته‌ایم.

سالاری تصریح کرد: ممکن است تعدادی از روستاها قطع برق داشته باشند که تیم‌ها در حال کنترل و رفع مشکلات احتمالی هستند. مردم ارامش خود را حفظ کنند و به راهنمایی تیم‌های امدادی توجه داشته باشند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریشی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
    0 0
    سپاه در هر صحنه ای سالاره ... امیدوارم مدیران خودرو ساز رو هم اعدام کنند و بسپرند بدست نیروهای جهادی سپاه از دست این لگن سازهای بی وجدان راحت بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس