کد خبر 913828
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
سید محمد باقر عبادی

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: در اولین جلسه کمیسیون آموزش،قطعا موضوع ایرادات و مشکلات و رفتارهای سلیقه‌ای در خصوص ارز دانشجویی را مطرح و از مقامات وزارت علوم خواهم خواست که با جدیت این معضل را رفع کنند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید محمد باقر عبادی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی درباره مشکلات تخصیص ارز دانشجویی گفت: در این باره چند هفته پیش با حضور منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این کمیسیون مشکلات مربوط به ارز دانشجویی و مباحث مربوط به آن بررسی شده بود.

بیشتر بخوانید:

تاریخ آغاز ثبت نام برای ارز دانشجویی اعلام شد

درخواست دانشجویان ایرانی خارج از کشور از روحانی

عبادی اظهار داشت: وزیر علوم در این جلسه قول داد که مشکلات ارز دانشجویی و موانع تخصیص آن حل شود و چنانچه اگر کسی بنا دارد با اعمال سلیقه مانع از تخصیص این ارز شود، قطعا مجلس این موضوع را بررسی خواهد کرد، ضمن اینکه آماده دریافت گزارشاتی در این خصوص هستیم.

وی تصریح کرد: اگر شکایات دانشجویان مبنی بر عدم ارائه ارز به دست نمایندگان برسد،‌آنها این موضوع را با جدیت در دستورکار خود قرار داده و پیگیری خواهند کرد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس خاطرنشان کرد: دانشجویان شاکی از وضعیت ارز دانشجویی باید با جمع آوری امضا و ارسال نامه‌ای به کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس اقدامات پس از آن را به اعضای این کمیسیون بسپارند.

عبادی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیسیون آموزش که در هفته آینده برگزار خواهد شد، قطعا موضوع ایرادات و مشکلات و رفتارهای سلیقه‌ای در خصوص ارز دانشجویی را مطرح و از مقامات وزارت علوم خواهم خواست که با جدیت این معضل را رفع کنند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر وزارت علوم و بانک مرکزی دلشان نمی‌آید ارز دانشجویی بدهند، باید بدانند این موضوع خارج از سیاست‌های دولت است درحالی‌که طبق قول وزیر علوم باید این تسهیلات در اختیار دانشجویان قرار گیرد تا از افزایش نرخ ارز در کوچه و بازار جلوگیری شده و مانع از سر به فلک کشیده شدن قیمت‌ها شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس