کد خبر 913680
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
کارگران بسته حمایتی دولت را دریافت می‌کنند/ توزیع بسته بین کارمندان از هفته آینده

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: توزیع بسته‌های حمایتی کارکنان دولت با حقوق ماهانه کمتر از ۳ میلیون هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، احمد میدری، معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه اجتماعی درباره توزیع بسته حمایتی دولت و نحوه توزیع آن گفت:دولت در آبان ماه سال جاری با تنظیم آیین نامه ای دستگاه ها را موظف کرد در فاصله زمانی مختلف و به نوبت به گروه و قشرهای مردم بسته های حمایتی ارائه دهد.
وی در ادامه با بیان اینکه دولت در اولین مرحله خود به 3 میلیون و یکصد خانواده بسته های حمایتی ارائه کرده است؛ افزود: این گروه که شامل مددجویان حمایتی هستند و 20آبان نیز مبلغ مورد نظر به صورت غیر نقدی پرداخت شده، می توانند با مراجعه فروشگاه های مخصوص کالاهای خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.
بیشتر بخوانید:

میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت در صدد است؛ پنج شنبه این هفته اول آذرماه به بازنشستگان کشوری و لشکری و صندوق فولاد با دریافتی کمتر از 3 میلیون تومان، بسته حمایتی ارائه کند و این بسته به صورت نقدی به حسابشان واریز می شود.

میدری اضافه کرد: گروه چهارم شامل کارگران، رانندگان و اقشار و بازنشستگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی است و در آخر، اقشار با درآمد کمتر از سه میلیون تومان که جزو هیچکدام از گروه های فوق نیستند این بسته های حمایتی را دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر اقشاری باشند که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند اما پس از مرحله آخر، تحت پوشش قرار نگرفته باشند می توانند به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه و در آن جا فرمی را تکمیل کنند.

معاون رفاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سعی می کنیم بسته های حمایتی برای خرید از فروشگاه ها باشد، گفت: مبلغ بسته با توجه به بُعد خانوار از 100 تا 300 هزار تومان متغیّر است.

وی افزود: اعتبار دولت برای بسته های حمایتی مرحله نخست، 9 هزار میلیارد تومان است و برآورد ما این است که در هر مرحله 3 تا 3 هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه نیاز دارد. در حال بررسی این موضوع هستیم که بسته های کالای حمایتی را در دهه فجر توزیع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    49 2
    واقعا شرم آوره دولت باید خجالت بکشد بعد چهل سال بعد انقلاب با بی تدبیری وسوء مدیریت با این مردم بیچاره را با بسته مشغول کرده است خدا ازتون نگذره
  • US ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    21 1
    فقط کارمندان دولت!! نصف بودجه دولت رو تامین اجتماعی و کارگرا تامین میکنن همیشه هم آخر صفن و باهاشون مثل بار اضافی برخورد میشه، تبعیض و بی عدالتی تا کی و کجا؟!!
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    13 0
    مثلا معلمی که حکمش سه میلیون میرسه دیگه هیچ کم و کسری نداره..
    • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
      4 10
      البته اگه برسه
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    7 0
    دولت تا کی به کمیته امدادوبهزیستی سبد کالای می دهد پس تکلیفه ما چیه که هیچ نهاده ی نیستیم وضع ما هم بهتر نیست که اگربهتر بود بیمه داشتیم
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    6 0
    اگر کسی سه میلیون و هزار تومن بگیره با کسی که دو میلیون و نهصد و نود هزار تومان می گیره خیلی فرق داره ؟ این چه توجیهی هست ؟ اگر قراره چیزی بدید به همه 150 تومن بدید مگه بالای سه تومنی ها مالیات نمی دهند ؟ مگر قیمت ها برای اون ها زیاد نشده ؟
  • علی IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
    4 1
    بسیاری از خانواده هستند که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند و تنها در آمدشان یارانه است . بهتر است دولت محترم به فکر آنها هم باشد.
  • مجید ریاضی IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    1 0
    سلام.چهل سال از انقلاب می گذره وبه لطف خدا توانسته ایم در زمینه علم وفن آوری موفقیت بدست بیاوریم اما هنوز آمار حقوق بگیران با مبلغ دریافتی شان را نداریم؟پس چطور مالیات کسر میشه؟چطور این جامعه مدیریت میشه؟برای موارد بعدی اول موانع رو برطرف کنید وبعد اعلام کنید.جون از زمانی که اعلام میشه قیمت ها بالا میره.نظارت نمیشه.وبیشتر از بسته خسارت مستمر پرداخت می کنیم.
  • داریوش IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 2
    خدا پدر و مادر احمدی نژاد را بیامورزه واقعا مرد بود
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    4 0
    دروغگو کی به کارمندان دادن؟؟؟
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    7 0
    بسته کارمندان رو کی میدن پس؟؟؟
  • مهرداد IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
    0 1
    سرطان بشه به جونتون
  • لیلاآذر IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    0 0
    زمان واریزبسته کارمندان دولت کی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس