واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهام شیمیایی آمریکا علیه ایران

قاسمی گفت: این گونه اتهامات نادرست و ناراست صرفا از سر خصومت با ملت ایران و برای انحراف افکار عمومی جامعه بین المللی از نقض تعهدات مطرح می‌شوند.

به گزارش مشرق؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص اتهام واهی تازه آمریکا به کشورمان در خصوص نقض کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی اظهار داشت: هیات آمریکا در سازمان منع سلاح های شیمیایی روز پنجشنبه در جریان برگزاری کنفرانس بازنگری کنوانسیون منع سلاح های شیمیایی در لاهه اتهامات بی پایه و اساسی را طبق عادت مالوف و همیشگی خود علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد که این اتهامات را قویا مردود می دانیم.

بیشتر بخوانید:

چه‌کسانی سود ۱۷۵ هزار تومانی سهام عدالت می‌گیرند؟

اطلاعیه سازمان خصوصی‌سازی درباره سود سهام عدالت

افزایش ۲۵ تا ۳۰ درصدی سود سهام عدالت

قاسمی افزود: براساس آیین کار کنفرانس، هیات کشورمان نزد آن سازمان و پس از پایان مباحث عمومی به این اتهامات بی پایه و اساس پاسخ مقتضی خواهد داد.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین افزود: آنچه که مسلّم و کاملا عیان می باشد این است که آمریکا به عنوان تنها کشور عضو سازمان، دارنده زرادخانه تسلیحات شیمیایی است که تا کنون به تعهدات خود برای نابودی آنها عمل نکرده، بلکه همزمان از برنامه تسلیحات شیمیایی رژیم صهیونیستی جانبداری می کند و این گونه اتهامات نادرست و ناراست را صرفا از سر خصومت با ملت ایران و برای انحراف افکار عمومی جامعه بین المللی از نقض تعهدات و حمایت های مکرر خود از زرادخانه های شیمیایی رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی مطرح می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    19 5
    سلام جناب سخنگو وقتی وزیر بی فکر شما برای مطامع سیاسی خود واز سر استیصال وبی فرجامی آنچه برجام نامیدند ،در داخل به عنوان سر باز ناخوانده دشمن عمل کرده و کشور را مهد پولشویی خواندند ،دیگر شما و وزیر بی کفایت شما باید در ته صف پاسخگویی به این اتهام آمریکا قرار بگیرید.
    • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      4 15
      مزخرف نگو
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      0 9
      اينقدر زود پشت همو خالی نکنیم...
  • حسین PL ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    28 0
    یه جواب ملایم میدن که کدخدا ناراحت نشه بالاخره از گرین کارتشون باید بتونن استفاده کنن برخی دولتیها! اگر مردید به آزمایشات مرگبار شیمیایی علیه مردم خود آمریکا اشاره کنید و در تریبونهای عمومی واضح بگید آمریکا جنایتکار هست و انواع جنایات با انواع سلاحها را انجام داده
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      3 21
      حالا اگه جواب محکم!!!! بدن و به اون ازمایش ها اشاره کنن چی میشه؟ مثلا برن سازمان ملل با 200 نفر از اعضای خانواده بگن ما اثبات میکنیم که 11 سپتامبر کار خود امریکا بوده چی میشه؟
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      4 1
      اتفاقا من هم فکر میکنم جوابشون رو باید نه نرم، ولی با استهزاء بدهیم. بُعد روانی خوبی داره، بحث رو ببرید به حشره کش و صادرات به امریکا!!!!
    • حسین PL ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      2 1
      مساله اینه که حدود 60 سال از زمان جنگ جهانی دوم میگذره و همه میگن جواب آمریکا را باید دیپلماتیک و به نرمی داد... و نتیجه اش این میشه , میلیونها کشته از کره و ویتنام و هایتی تا عراق و افغانستان و.... و هنوز که هنوزه جواب آمریکا با دیپلماتیک میدن .... کسی نگفت جواب احمقانه و با عصبانیت داد , جواب بسیار هوشمندانه و دقیق ولی دندان شکن .
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    27 1
    متاسفانه خواسته و یا ناخواسته پاسح ها و موضع گیری وزارت خارجه و سخنگوی آن هم از سر ضعف است مرد حسابی تو سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی هستی بگو شمای امریکا و نوگر های غربی اروپایی شما تروریست ها به صلاح شیمیایی مجهز می کنید شما ایجاد کننده داعش و القاعده و همه گروه های تروریستی هستید شما سعودی و اسرائل آدم کش و تروریست را حمایت و مسلح می کنید آنوقت ما را متهم می کنید تاکی شما دارو دسته دولت حاکم می خواهید مجیز کدخدا را بگویید اینهمه توهین کافی نیست
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    3 3
    والا ما حشره کُش و سوسک کُش و انواع اسپری خوشبو کننده و تافت و لایه محافظتی از حشرات خون خوار مثل پشه میسازیم! حالا امریکایی ها خودشون رو سوسک و پشه در نظر گرفتن حرفش جداست!!! خخخخ اتفاقا بازار خوبی داره و اشتغال زایی قابل توجهی رو ایجاد کرده
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      3 2
      شما پوشک هم نمیتونید بسازید. وقتی دو تا دبستانی دعوا میکنن از این حرفا به هم میزنن
    • حقگو IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      4 1
      پاسخ به کسی که گفته شما پوشک هم نمی توانید بسازید باید بگویم موشک های ماست که دل اربابان و جاسوسان حرامی انها هدف گرفته است و از سر بیچارگی دست به تحریم اقتصادی زده اند تا جنایتکاران اسراییلی را نجات دهند و تو وامثال تو را در سرزمین های اشغالی جای دهند
  • DE ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    0 0
    واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اتهام شیمیایی آمریکا علیه ایران/صد بار گفتم پوشک بچه هاتونو نیدازید داخل محوطه کاخ سفید .فک میکنند کسی شیمیایی زده ولی گوش نکردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس