کد خبر 912811
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
برانکو

سرمربی پرسپولیس گفت: موفقیت هر تیم ایرانی، موفقیت همه تیم‌هاست.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران، گفت: ابتدا مایل هستم از همکارانم و مربیان ایرانی تشکر کنم. بازیکنان بزرگ سابق پرسپولیس مثل مهدوی‌کیا، میناوند، هاشیمان، کریمی و ... به ما تبریک گفتند.

وی افزود: نه تنها به من بلکه به کل تیم ما تبریک گفتند. هر موفقیتی که یک تیم ایرانی به دست بیاورد موفقیتی برای کل فوتبال ایران است.

* از مسئولیت این بازی بزرگ بر آمدیم

برانکو در مورد اینکه هر وقت عرصه تنگ شده پرسپولیس توانسته بهتر نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد: بابت برد در بازی دیروز بسیار خوشحال هستم. می‌دانید در چه وضعی بازی را بردیم. مقابل یک تیم خوب و باکیفیت برنده شدیم. یک تیم بسیار خوب مقابل ما بازی کرد. آنها بالانس خوبی داشتند. می‌دانید بعد از هر تعطیلی و وقفه‌ای بازی کردن سخت است. ما فقط یک روز تمرین داشتیم و به خوبی از عهده مسئولیت این بازی بزرگ بر آمدیم. به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان و شوقی که در بازی دیروز داشتند تبریک می‌گویم. آنها با لیاقت برنده شدند.

* داوران یک اوت هم به ما هدیه نکردند

برانکو در مورد اینکه باشگاه پیکان امروز با انتشار متنی داور را مقصر نتیجه دیروز قلمداد کرده است، گفت:: امروز دوباره فیلم بازی را نگاه می‌کنم. به نظر من داور بیشتر به سود پیکان سوت زده است. در مدتی که در ایران بودم داوران حتی یک اوت هم به ما هدیه نکردند. در بازی دیروز سه آفساید برای ما پرچم زده نشد. قبل از گل ما یک خطا روی امید عالیشاه اتفاق افتاد که داور باید 20 متر جلوتر خطا را اعلام می‌کرد اما توپ را 15 متر عقبتر برد.

* کمک نمی‌خواهیم فقط داوری منصفانه باشد

وی در پاسخ به این سوال که بین داوری در ایران و آسیا خیلی اختلاف هست و دیروز برای برخوردی که باعث آسیب دیدگی امید عالیشاه شد داور جریمه‌ای در نظر نگرفت، گفت: بله همینطور است. آن صحنه مقابل  داور چهارم و کمک داور اتفاق افتاد و عالیشاه ضربه خورد. ما در کارمان به کمک کسی نیاز نداریم و فقط داوری‌ها منصفانه باشد. ما مقابل سایپا هم گل آفساید خوردیم.

* بازیکنان ما باید به حریف اجازه می‌دادند کتکشان بزند؟

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود رای اعلام شده در مورد بازیکنان پرسپولیس در بازی با سایپا منصفانه بوده است، گفت: اگر طبق خواسته این افراد می‌خواستند رای بدهند باید 10 بازیکن سایپا را مادام العمر محروم می‌کردند. آیا بازیکنان ما باید اجازه به حریف اجازه می‌دادند آنها را کتک بزند و عصبی کند؟ اصلا نمی‌دانم چرا بازیکنان ما جریمه شدند.

بیشتر بخوانید:

رای دیدار جنجالی سایپا - پرسپولیس اعلام شد

*انتظار داریم ملی‌پوشانمان سالم و سرحال به تیم بازگردند

وی در مورد دیدار مقابل تراکتورسازی، گفت: با احترام به سایر حریفان بازی ما مقابل استقلال، تراکتورسازی و سپاهان  دربی است. انتظار دارم ورزشگاه پر شود و ملی‌پوشان ما سالم و سر حال به تیم بازگردند. تراکتورسازی بعد از شروع بدی که داشت در لیگ جا افتاده است. سه کاپیتان تیم ملی و آقای گل فعلی لیگ در این تیم حضور دارند و آنها  قوی هستند.

* بازیکنان لیاقت تمجید دارند

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه به او لقب پادشاه بازگشت داده شده است،‌ گفت: من اینجا هستم که به بازیکنان برای ارائه توانایی‌هایشان کمک کنم. بیش از همه بازیکنان لیاقت تمجید دارند. ‌ شما دیدید بازیکنان چقدر با انگیزه بودند. اینجا هستیم که به این تیم کمک کنیم. بعد از این بازی سخت بازگشت تیم به حالت اولیه بسیار دشوار است. سال قبل در شرایطی که قوی‌تر بودیم مقابل پیکان ‌ یک بر صفر باختیم اما امسال حریف قوی تر از بود ولی دو بر یک پیروز شدیم.

*در مورد مسائل داخلی ایران نمی‌توانم صحبت کنم

وی در مورد اینکه بحث کنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی مطرح شده و آیا این مسئله روی ادامه کار او هم تاثیر می‌گذارد، گفت: نمی‌دانم گرشاسبی می‌رود یا می‌ماند. خیلی وقت است این حرف‌ها را می‌شنوم. در مورد فدراسیون هم موضوعاتی از این قبیل شنیدیم.نمی‌توانم در مورد مقررات داخلی ایران  صحبت کنم.در ایران تغیرات خیلی زود به زود انجام می‌شود.گرشاسبی به خوبی به وظایف خود عمل کرده و امور تیم را درست در اختیار گرفت اما نمی‌توانم نظری در مورد این وضعیت بدهم چرا که قوانین ایران را نمی‌دانم.پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی سازمان‌های بزرگی هستند و قائم به فرد نیستند.شما دیدید چند بازیکن ما رفتند اما با این وجود همچنان قهرمان هستیم و به فینال آسیا رفتیم.

* هدف ما کسب بیشترین پیروزی‌ها است

برانکو در مورد اینکه این اخبار و حواشی بیشتر باعث شده هواداران در مورد آینده او نگران باشند، اظهار داشت: همیشه در ابتدای کارمان گفتیم هدف و فلسفه ما چیست. فرقی ندارد مدیرعامل کیست و چه کسی بازی می‌کند. فرقی نمی‌کند مربی چه کسی است. هدف ما کسب پیروزی در بیشترین بازی‌ها و کسب بیشترین قهرمانی است. این تعهد را در قبال هواداران به عمل رساندیم. 40 میلیون نفر پشت سر ما هستند و پرسپولیس یک موسسه بزرگ است.

* فوتبال ایران و پرسپولیس به بهترین شکل به دنیا نشان داده شد

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه او یک قهرمانی در آسیا به هواداران بدهی دارد و آیا این اتفاق رقم می‌خرود تصریح کرد: ‌این موضوع هیچ وقت قابل پیش بینی نیست. افتخار می‌کنم به نیمه نهایی رفتیم و آنقدر به جام نزدیک شدیم. افتخار می‌کنم یک مراسم بسیار زیبا ورزشی را شاهد بودیم که تا به حال در آسیا اتفاق نیفتاده بود. فوتبال ایران و پرسپولیس به بهترین شکل خود را به دنیا نشان دادند. هواداران بسیار جوانمردانه رفتار کردند و حتی باخت و از دست رفتن قهرمانی را ورزشکارانه پذیرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کریم IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    2 7
    امان از سنگ پااااااااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
      6 1
      امان ازپمادسوختگی!!!!!!!
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    3 0
    خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس