کد خبر 912772
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
استقلال نمایه

تغییرات گسترده هیات مدیره باشگاه استقلال با بازگشت وزیر ورزش از کشور بلغارستان کلید می‌خورد.

به گزارش مشرق، قانون منع به کار گیری بازنشستگان بیش از هر جای دیگر در ورزش و به خصوص در فوتبال نمود پیدا کرد. بازنشستگانی که در سمت های اجرایی در فوتبال حضور دارند مثل همه بازنشستگان دیگر ملزم بودند تا تاریخ ۲۶ آبان با تسلیم استعفا، قانون را اجرا نمایند و آنهایی که در این راه مقاومت می کنند، باید منتظر ورود سازمان بازرسی از تاریخ ۱۶ آذر باشند.

این قانون باعث ایجاد تغییراتی در هیات مدیره باشگاه استقلال هم می شود. هیات مدیره ای که شامل ۴ عضو به نام‌های اکبر ملکی عباسی، حسن زمانی، جواد قراب و امیرحسین فتحی می باشد.

بیشتر بخوانید:

به فدراسیون‌هایی که بازنشسته دارند، پول نمی‌دهیم

پیگیری‌ها مشخص کرد به زودی تغییرات اساسی در هیات مدیره این باشگاه انجام می شود و احتمال این که به جز امیر حسین فتحی، سایر اعضای هیات مدیره تغییر کنند زیاد است.

اکبر عباسی ملکی و جواد قراب بازنشسته بوده و شامل حال قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند و الزاما باید پست‌های خود را ترک نمایند. البته حسن زمانی بازنشسته نیست ولی گفته می شود وزارت ورزش تمایلی به ادامه فعالیت این عضو هیات مدیره استقلال ندارد. 

باتوجه به حضور وزیر ورزش و جوانان در کشور بلغارستان، تغییرات هیات مدیره استقلال فعلا انجام نمی شود. اما پس از بازگشت سلطانی فر به کشور باید منتظر خانه تکانی در هیات مدیره باشگاه استقلال بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    2 1
    زمانی‌ رو بفرستن ذوب آهن پیش عشقش منصوریان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس