کد خبر 912759
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
اوزیل

مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید مدعی شد که پدرش باعث جدایی او از رئال مادرید بوده و کریستیانو رونالدو، دیگر ستاره سابق رئال مادرید از این انتقال عصبانی شده بود.

به گزارش مشرق، در تابستان سال 2013 و در فاصله 11 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات، مسوت اوزیل توسط رئال مادرید با 45 میلیون یورو به آرسنال فروخته شد. این انتقال برای همه عجیب بود و نه تنها هواداران، بلکه بازیکنان نیز از مذاکرات هافبک آلمانی مطلع نبودند ولی اوزیل، واکنش رونالدو نسبت به این خبر را فاش کرد.

او در جمع خبرنگاران گفت که رونالدو در آن زمان به خاطر از دست رفتن زوجش در خط حمله و عدم فرصت کافی برای جذب جانشین برای او با وجود جذب بیل و ایسکو در آن تابستان، از این انتقال عصبانی بوده است.  اوزیل از قول رونالدو گفت:" فروش اوزیل برای من خبر بدی بود .او بازیکنی بود که در خط حمله حرکات من را به خوبی درک می‌کرد. من از اینکه اوزیل به فروش رفته عصبانی هستم."

بیشتر بخوانید:

اوزیل: بازی در کنار رونالدو فوق العاده بود

اوزیل در فصل پایانی حضورش در رئال، بیشترین پاس گل را در لالیگا به ثبت رساند ولی او براین باور بود که حضور لوکا مودریچ، جایگاه او در تیم را به خطر انداخته است. مودریچ در تابستان سال قبل جدایی اوزیل خریداری شده بود و نمایش های خوب او، باعث شده بود در فصل پایانی، اوزیل کمتر به بازی گرفته شود. در حقیقت ستاره آلمانی در زمان انتقال، معتقد بود که بهترین زمان برای جدایی از رئال است و با یک تماس از سوی آرسنال، به این موضوع به صورت جدی فکر کرد و در نهایت نیز این انتقال را نهایی کرد.

آرسن ونگر تماسی تلفنی با اوزیل برقرار کرد و به او توضیح داد که در شمال لندن، او بازیکنی کلیدی برای تیمش خواهد بود. اوزیل در این رابطه گفت:" در آخر هفته، من مطمئن بودم که در رئال خواهم ماند ولی سپس متوجه شدم که دیگر اعتماد مربی و روسای باشگاه را ندارم."

تماس تلفنی ارسن ونگر برای او کافی بود. اوزیل ادامه داد:" من بازیکنی هستم که نیاز به اعتماد مربی دارم و این چیزی بود که در آرسنال آن را حس کردم و به همین علت به این باشگاه پیوستم."

اوزیل پیشتر در کتاب زندگی نامه اش، درباره علت جدایی اش از رئال مادرید توضیحاتی ارائه کرده بود و پدرش که در آن زمان ایجنت او بود و در این امر تجربه خاصی نداشت را علت جدایی اش دانسته بود. او نوشته بود:" ما به دنبال پیشنهاد مالی چشمگیری نبودیم و می‌خواستیم با یک پیشنهاد عادلانه از رئال روبرو شویم ولی پیشنهاد اول رئال به هیچ وجه عادلانه نبود.

به همین خاطر پدرم عصبانی شد و به دفتر پرز رفت. فکر نمی‌کردم پدرم چنین رفتاری داشته باشد و عواقب این کار او، برای من بود. با جدایی مورینیو در سال 2013 از رئال مادرید، دوران حضور من هم در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. تعجب می‌کنم که نشریات ، داستان های عجیبی درباره علل جدایی من از رئال مادرید مطرح کردند. ترک رئال برایم سخت ترین تصمیم زندگی بود زیرا می‌خواستم با رئال قهرمان اروپا شوم. دوران من در مادرید هنوز تمام نشده بود ولی پدرم که او هم مثل تمام انسان ها ممکن است خطا کند، علت این جدایی بود.

چند ماه پس از این انتقال، با پدرم قطع رابطه کرده بودم. او از این بابت خیلی عصبانی بود و برای انتقام گرفتن از من، اکانت توئیترم را غیرفعال کرد و میلیون ها فالوئر من از دست رفت و هنوز هم آن موضوع جبران نشده. به همین دلیل ، آدیداس از من شکایت کرد و من را دادگاهی کرد. جدایی من و پدرم به هیچ وجه دوستانه نبود."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس