کد خبر 912745
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
محسن مسلمان

همکاری با ذوب‌آهن اصفهان برای علیرضا منصوریان به تجربه کردن هدایت چهارمین تیم لیگ برتری این سرمربی تبدیل شد.

به گزارش مشرق، او که با پاس همدان، سرمربیگری در لیگ برتر را آغاز کرد با نفت تهران ادامه داد، بعد به استقلال رسید و با خداحافظی تلخ و مدت یک فصل دوری از مسابقات لیگ برتر با ذوب‌آهن اصفهان به لیگ خلیج‌فارس برگشت.

 

ذوب‌آهن پیش از منصوریان به‌همراه امید نمازی لیگ برتر را آغاز کرده بود؛ پنج تساوی، چهار شکست و تنها دو برد، آماری است که سرمربی سابق تیم‌ملی جوانان آمریکا و دستیار سابق کی‌روش در تیم‌ملی ایران، به‌همراه نماینده اصفهان کسب کرد که درنهایت هیات‌مدیره باشگاه تصمیم گرفت با او قطع همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

پای منصوریان در کفش استقلال!

نماینده ایران در دور گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر استقلال در مرحله حذفی، از دور مسابقات کنار رفت، این‌بار به‌همراه منصوریان که با نفت‌تهران نتایج درخشانی را در همین مسابقات ثبت کرده بود، قصد دارد به نتایج ایده‌آلی دست پیدا کند.

طبعا منصوریان به‌دنبال ایجاد تغییراتی در تیم اصفهانی خواهد بود. سه هفته مانده به پایان مسابقات نیم‌فصل اول و فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، شایعاتی به‌گوش می‌رسد که منصوریان از میان اهدافی که درنظر دارد، تصمیم گرفته سرور جبارف، بازیکن اسبق استقلال تهران را به خدمت بگیرد؛ بازیکنی که بحث بازگشتش به استقلال هم به‌طور جدی مطرح است.

منصوریان اما موضع خود درخصوص این خبر را اعلام و طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده، تصمیم ندارد با دراختیار داشتن بازیکنان توانایی همانند قاسم حدادی‌فر و محسن مسلمان در میانه میدان در این پست بازیکن جدیدی خریداری کند و برای تقویت پست‌های دیگر اقدام خواهد کرد.

محسن مسلمان، بازیکن مورد علاقه منصوریان است و در جمعی خودمانی نیز تاکید کرده او را دوباره به اوج باز خواهد گرداند و با وجود او و حدادی‌فر، نیازی به بازی‌ساز ندارد. سال‌ها قبل نیز مسلمان اعلام کرد که اگر منصوریان روی نیمکت استقلال حضور داشت، حاضر بود با قرارداد هزار تومانی به این تیم ملحق شود و حالا فرصت بازی در لیگ برتر برای منصوریان را پیدا کرده است.

منصوریان در بدترین شرایط ممکن استقلال را ترک کرد؛ خداحافظی‌ای که هیچ‌ یک از طرفداران استقلال آن را فراموش نمی‌کنند؛ شکست برابر ذوب‌آهنی که هدایتش در اختیار امیر قلعه‌نویی بود، او را به پایان راه مربیگری روی نیمکت تیم محبوبش رساند و حالا سرمربی همان تیم اصفهانی است.

ذوب‌آهن در اولین بازی‌اش با هدایت علیرضا منصوریان در هفته سیزدهم لیگ برتر (3‌ آذر) میزبان پارس‌جنوبی‌جم است. تیمی که در جم، استقلال را با سرمربیگری شفر و منصوریان شکست داده است.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
    2 1
    نامسلمان شد مسلمان پس چرا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس