کد خبر 912731
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
کیانوش رستمی

با وجود اعلام آمادگی کیانوش رستمی برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک در قطر، اما به دلیل اتمام مهلت ارسال اسامی این وزنه بردار به این مسابقات اعزام نمی شود.

به گزارش مشرق، کیانوش رستمی این روزها مشغول تمرین در شهر خود کرمانشاه است تا برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک 2020 آماده شود. از آنجا که وزنه برداران برای حضور در المپیک توکیو باید شش مسابقه گزینشی المپیک را پشت سر بگذارند بنابراین رستمی در نظر داشت با حضور در مسابقات قطر کاپ اولین مرحله گزینشی المپیک را پشت سر بگذارد و پس از آن نیز در جام فجر شرکت کند.

اما اکنون به نظر می رسد حضور رستمی در قطر کاپ با وجود اعلام آمادگی او منتفی شده است.

بیشتر بخوانید:

رضازاده: فدراسیون باید سه سال پیش کیانوش را به تیم ملی دعوت نمی‌کرد

علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا رستمی هم به قطر کاپ اعزام می شود یا خیر، به ایسنا گفت: با وجوداینکه بیرانوند دبیر فدراسیون قبل از اتمام مهلت قانونی ارسال اسامی نفرات اعزامی به قطر کاپ با او تماس گرفت اما متاسفانه رستمی پاسخ نداد. رستمی پس از اتمام مهلت ارسال اسامی به کشور میزبان اعلام آمادگی کرد بنابراین از اعزام او به قطر کاپ معذوریم.

مسابقات قطر کاپ که گزینشی المپیک 2020 است از 19 تا 23 دسامبر( 28 اذر تا 2 دی ) برگزار می شود.

مسابقات جام فجر هم اسفند برگزار می شود و البته پیش از جام فجر ایران، کاپ تایلند و کاپ IWF در چین نیز برگزارمی شوند و چون این دو مسابقه هم در تقویم فدراسیون جهانی جزو رقابتهای گزینشی المپیک است، رستمی هنوز این شانس را دارد با حضور در یکی از این مسابقات، تا پایان سال حداقل دو مسابقه گزینشی المپیک را پشت سر بگذارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس