کد خبر 912698
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
کارلوس کی روش

سایت یورو اسپورت به تحلیل بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا در قطر پرداخت.

به گزارش مشرق، بخش اسپانیایی‌زبان سایت یورو اسپورت با انتشار تصویری از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نوشت: ونزوئلا امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه باشگاه الاهلی دوحه به مصاف ایران می‌رود تا پرونده آماده‌سازی خود در سال جاری میلادی برای رقابت‌های کوپه آمریکای 2019 را ببندد. ونزوئلا با تساوی اخیر برابر ژاپن و کسب 2 پیروزی در مصاف با پاناما و امارات رودرروی ایران قرار می‌گیرد.

در ادامه این تحلیل آمده است: تیم ملی ونزوئلا پس از تساوی برابر ژاپن با توجه به عدم پذیرش شکست از ماه ژانویه نمایشی خوب از خود به جا گذاشته است. آنها پیشرفت‌ خوبی در دادن پاس‌های کوتاه و ارسال توپ‌های بلند از کناره‌های زمین در سیستم بازی داشته‌اند. ونزوئلا دوباره پس از گذشت 12 ماه از آخرین بازی برابر ایران در هلند به مصاف این تیم می‌رود. در آن بازی ایران با یک گل پیروز شده بود. ایران در یکی از بازی‌های اخیر تدارکاتی 2 بر یک بولیوی را شکست داد و ونزوئلا نیز با شش بازی تدارکاتی سال 2018 میلادی آماده کوپه آمریکای 2019 و انتخابی جام جهانی 2022 قطر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سایت یورو اسپورت سپس ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ونزوئلا را این‌گونه پیش‌بینی کرد:

ایران:علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، مجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون.

ونزوئلا: رفائل رومو، روبرتو روسالس، جان چانسلور، ناهوئل فرارسی، لوئیس ماگو، جونیو مورنو، توماس رینسون، یانگل هررا، جان موریلو، دارین ماچیس و سالمون روندون.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس