کد خبر 912226
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
ناو هواپیمابر

ناو هواپیمابر «یو .اس. اس. هری ترومن» و ناو گروه آن به قصد استقرار در سواحل سوریه و تقابل با روسیه وارد دریای مدیترانه شدند.

به گزارش مشرق، ناو هواپیمابر  «یو .اس. اس. هری ترومن» و ناو گروه آن که شامل پنج کشتی جنگی مجهز به موشک‌های هدایت شونده است روز یکشنبه به قصد استقرار در سواحل سوریه  و تقابل با نیروی دریایی روسیه وارد دریای مدیترانه شدند.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی:ناوهای هواپیمابر آمریکا در تیررس ماست

 به نوشته «دبکاه فایل» این ناو گروه جمعه گذشته در حالی وارد آب‌های منطقه شد که ناوگان دریایی روسیه در خاورمیانه نیز به تازگی رزمایشی را به اجرا گذاشت و ناوهای موشک انداز «آدمیرال ماکراوف» و «آدمیرال اسن» موشک های دریا به ساحل «کالیبر» را  شلیک کردند.

 دبکا فایل با اشاره به تقویت مواضع دریایی آمریکا، تحرکات جدید نظامی  در منطقه را از دو زاویه مورد بررسی قرار داد و نوشت: «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قرار است چندی دیگر در آرژانتین باهم دیدار کنند و پیش بینی می شود که امور سوریه  و حضور ایران در این کشور از جمله اهم موارد بحث طرفین باشد.

 دبکا فایل در خاتمه به حمله محتمل هوایی جنگنده‌های این رژیم به اهدافی در سوریه شاره کرد و نوشت: روسیه نیز با استقرار سامانه دفاع موشکی «اس-۳۰۰» در پی سرنگونی جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی است. برای مسکو پرونده سرنگونی هواپیمای «ایلوشین» خود در  سوریه در ماه‌های گذشته همچنان مفتوح است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    0 0
    این پدر سوختها واسه ی منظوری اومدن مدیترانه شایدم بخاطر حمله غافلگیرانه علیه سوریه باشه....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس