محسن هاشمی نمایه

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدواریم هرچه زودتر حکم شهردار تهران از سوی وزارت کشور صادر شود و از مهلت ۱۰ روزه این وزارتخانه برای صدور حکم تنها ۵ روز باقی مانده است.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی در صد و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره انتخاب سرپرست برای شهرداری تهران اظهار داشت: امروز محمدعلی افشانی شهردار سابق تهران در جلسه‌ هم‌اندیشی شرکت کردند و درخواست این را داشتند که وضعیت شهرداری در شرایط فعلی تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید:

محسن هاشمی: هنوز خبری از صدور حکم حناچی نیست

وی افزود: بنابراین نامه‌ای از سوی افشانی به شورای شهر تهران ارائه شد که مبنای آن این بود که آماده هستند این مسئولیت را واگذار کنند و وزارت کشور نیز مسئولیت این موضوع را بر گردن شورای شهر گذاشته بود.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: نهایتا با وزارت کشور تماس‌هایی گرفته شد و قرار شد یک بخشنامه جدیدی از سوی وزارت کشور به شورای شهرها ارسال شود که در ساعت یک و نیم بعدازظهر این بخشنامه ارسال شد و قرار شد برای شهرداری تهران سرپرست انتخاب کنیم.

هاشمی تصریح کرد: بنابراین جلسه فوق‌العاده برگزار شد و مجددا اعضای شورای شهر تهران گرد هم جمع آمدند و مقرر شد که در این جلسه سرپرست برای شهرداری تهران انتخاب شود و دعوتنامه آن را برای ساعت ۳ تعیین کردیم و اعضای شورا گزینه‌های خود را که پورسید آقایی، معزی و اشرفی بود را مطرح کردند.

وی‌ ادامه داد: نهایتا با ۱۷ رای اعضای شورای شهر تهران پیروز حناچی به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد و امیدواریم حکم شهرداری وی نیز از سوی وزارت کشور ابلاغ شود.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: یکی از معیارهای انتخاب سرپرست شهرداری این است که یکی از کارکنان شهرداری باشد و یا سابقه حضور در شهرداری تهران را داشته باشد.

هاشمی گفت: آنچه‌که بیشتر مورد نظر بود این بود که در شهرداری تهران تغییر مدیریت کمتری داشته باشیم.

وی افزود: از سه‌شنبه هفته گذشته تا به امروز پرونده پیروز حناچی به عنوان شهردار تهران به وزارت کشور ارسال شده و از آن تاریخ ۵ روز می‌گذرد و وزارت کشور ۱۰ روز مهلت دارد تا نسبت به صدور حکم شهردار اقدام کند.

رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه ما خانواده خوش بینی هستیم امیدواریم حکم شهردار جدید تهران هرچه زودتر صادر شود.

هاشمی تصریح کرد: در حال حاضر با حکم بنده حناچی سه ماه می‌تواند سرپرست شهرداری تهران باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس