کد خبر 912141
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
دفتر رییس جمهور

امروز مهلت خداحافظی بازنشسته‌ها با پست‌هایشان به پایان می‌رسد و مشخص نیست بازنشسته‌های دفتر رئیس‌جمهور چه موقع حاضر به ترک صندلی‌هایشان می‌شوند.

به گزارش مشرق، سرانجام پس از حواشی زیادی که در مسیر تصویب ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌وجود آمد نهایتاً این اصلاحیه در شورای نگهبان تصویب شد و سازمان بازرسی نیز 26 آبان را آخرین مهلت برای بازنشسته‌ها جهت ترک پست‌هایشان اعلام کرد.

روز گذشته نیز وزارت کشور در این زمینه پیشگام شد و با 14 استاندار بازنشسته خود خداحافظی کرد. وزارت کشور حتی  معاون سیاسی این وزارتخانه را که بازنشسته بوده برکنار کرد.

بیشتر بخوانید:

انتصابات عجیب در مجموعه وزارت نفت ادامه دارد

هرچند تا این لحظه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال از مسئولان بازنشسته‌ای است که به استناد یک تبصره در صندلی خود ماندگار شد اما به نظر می رسد تا این لحظه در دفتر رئیس‌جمهور نیز اطلاع‌رسانی دقیقی درباره افراد بازنشسته صورت نگرفته است.

از راست؛ حمید ابوطالبی،  محمود واعظی و مجید تخت روانچی.  آقای روانچی با آمدن واعظی به دفتر رئیس‌جمهور،  معاونت سیاسی این دفتر را بر عهده گرفت اما حالا بازنشسته بوده و باید از پاستور برود

مجید تخت روانچی معاون سیاسی دفتر ئیس‌جمهور و بهمن حسین پور رئیس تشریفات دفتر ریاست جمهوری از جمله افرادی هستند که بازنشسته بوده و یا حتی درصورت اعاده به کار نیز در این زمینه اطلاع‌رسانی نکرده‌اند.

بهمن حسین‌پور معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیس‌جمهوری است و او هم بازنشسته است

نام محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور پیشتر به عنوان مقام ارشد دولتی بازنشسته مطرح شده بود اما او یک بار بدون هیچ توضیحی اعلام کرد که بازنشسته نیست.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    2 0
    قانون برای مردمه فقط... نوش جونشون 24 میلیون بهشون رای دادند
  • احمد IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    5 0
    آسایشگاه تدبیر وامید!
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    0 0
    تا 1400 با فسیل ها به عقب بازنمی گردند!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس