برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعدادمان کم است انگار بازی فردا دوستانه است قبل از هر چیز می خواهم تشکر کنم از بازیکنانم و شوقی که به خرج دادند و نتایجی که کسب کردند.

به گزارش مشرق، برانکو در نشست خبری قبل از بازی با پیکان گفت: تعدادمان کم است انگار بازی فردا دوستانه است قبل از هر چیز می خواهم تشکر کنم از بازیکنانم و شوقی که به خرج دادند و نتایجی که کسب کردند، بسیار با افتخار فینال را بازی کردند با وجود تمام مشکلاتی که داشتیم.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس قهرمانان و ستاره‌های ما هستند، آنها لایق تعریف و تمجید هستند و نشان دادند که عاقل و با اراده هستند و من به آنها افتخار می‌کنم.

* فردا روز فیفا است اما ما در لیگ بازی می کنیم!

برانکو در خصوص بازی فردا هم تأکید کرد: فردا بازی داریم در صورتی که روز فیفا هم هست و علیرغم اینکه برخلاف قوانین در فیفا دی نباید بازی برگزار شود ولی ما فردا بازی داریم. ظاهراً ما مقصر هستیم که به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم. من فقط دوست دارم بگویید که کسی هست که بداند یا در خاطر داشته باشد که در روزهای فیفادی بازی لیگ برگزار می‌شود یا خیر؟ 

*بازی می کنیم که نگویند بزدل و ترسو هستیم

برانکو افزود: اگرچه مدیرعاملمان گفت اگر مایل نیستید فردا بازی نکنید اما من گفتم بازی می‌کنیم که فکر نگویند ما بزدل و ترسو هستیم، تلاش و بلند پروازی‌مان مثل همیشه آن است که برنده شویم، با احترامی هم که برای پیکان قائل هستیم؛ این تیم پارسال ما را در تهران برد، اما پر واضح است که ما می‌خواهیم دوباره قهرمان لیگ شویم و علیرغم اینکه چند بازیکن خود را در بازی فردا نداریم. بیرانوند، نوراللهی، بشار و طاهرخانی نیستند، ماهینی و انصاری هم دو بازیکن مصدوم ما هستند.

* بیرانوند ارزش یک بازیکن اروپایی را دارد

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه بیرانوند نامزد بهترین بازیکن سال آسیا شده، گفت: بیرانوند استحقاق بهترین بازیکن و دروازه‌بان آسیا را دارد و مشکلی در آن نیست، مطمئنم که او به عنوان بهترین بازیکن انتخاب خواهد شد. پیش از این هم گفته بودم که بیرانوند بازیکنی است که ارزش یک بازیکن اروپایی دارد، او کیفیت خودش را در تیم ملی هم نشان داد.

*آیا نرمال است بدون 4 بازیکن ملی‌پوش بازی کنیم؟

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فتاحی اعلام کرده باشگاه پرسپولیس نامه داده که بدون ملی‌پوشان مقابل پیکان بازی خواهد کرد و ظاهراً باشگاه این مسئله را به اطلاع شما گزارش نداده اظهار داشت: هیچوقت هیچ اولویت خاصی را نخواستیم، مقابل نساجی بدون ملی‌پوشان بازی کردیم چون من اینطور تصمیم گرفتم، در بازی با نود ارومیه هم بدون ملی‌پوشان بازی کردیم، ۵ روز قبل از فینال هم یک بازی سخت با سایپا انجام دادیم که  آن مسابقه هم به لطف داور مساوی شد، گلی که سالم نبود را داور قبول کرد، هرگز دنبال اولویت خاصی نبودیم. اگر کسی به لیگ کمک کرد ما بودیم اما بماند که برخی به ما اعتماد و اعتقاد نداشتند، بعد از آن هم این مشکلات بوجود آمد. یکی به من بگوید که آیا این نرمال است که بدون ۴ بازیکن ملی‌پوش بازی کنیم؟ 

* ظاهرا برخی خوشحال شدند ما نتیجه‌ای که می‌خواستیم نگرفتیم

برانکو در ادامه گفت: قبلاً هم گفتیم ما می‌نشینیم تا ببینیم شرایط چگونه است. آن چیزی که آقای فتاحی گفته صحت ندارد و کسی فکر نمی‌کرد که ما چنین نتیجه‌ای در آسیا بگیریم و ظاهراً برخی‌ها خوشحال هم شدند که ما نتیجه‌ای که میخواستیم را نگرفتیم. 

* توضیحات مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در مورد ادعای کی‌روش

پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اظهارات کی‌روش که گفته بود من از سوی برخی لیدرهای باشگاه پرسپولیس تهدید شده‌ام پاسخ داد: ما پاسخی در این خصوص نداریم چون کی‌روش اسمی از تیم ما نیاورده است. کادر فنی پرسپولیس همیشه پشت تیم ملی بوده است در حالیکه آنها بارها به برانکو توهین کرده‌اند اما باشگاه پرسپولیس نهایت همکاری را همیشه با تیم ملی داشته است و این بی‌انصافی است. کی‌روش در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای تماشای بازی استادیوم نیامد و این بی‌انصافی است. در خصوص اظهارات کی‌روش هم باید بگویم ما کانون هوادارانی داریم و اگر این کانون رسماً اعلام کرده چنین چیزی را، بگویید تا ما با آنها برخورد کنیم، شاید کسی در پیج خودش و به صورت شخصی چیزی را گفته باشد که آن به ما ربطی ندارد.

* موضع مربی دروازه‌بانان تیم ملی توهین به پرسپولیس و هواداران است

برانکو سرمربی پرسپولیس هم در خصوص پاسخ به این سوال اظهار داشت: پرسپولیس همیشه از تیم ملی حمایت کرده و می‌کند. هرکسی که می‌خواهد سرمربی تیم ملی باشد برای ما فرقی ندارد، ما به تیم ملی حمایت می‌دهیم نه به فرد. تا به حال کسی از من یا از بازیکنان پرسپولیس توهینی به تیم ملی شنیده است؟ اما شما موضع مربی دروازه‌بانان تیم ملی را دیدید؟ این حرکت او توهین به پرسپولیس، باشگاه و همه هواداران است.

* حتما دست این مربی مثل تلسکوپ بلند می‌شده که می‌خواسته به هموطنش اشاره کند

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که مربی تیم ملی گفته بود من به هموطن خودم اشاره کرده‌ام، گفت: بله، حتماً دست او ۴-۵ متر طول داشته و مثل تلسکوپ بلند می‌شده که می‌خواسته به هموطنش اشاره کند. آنها چهره واقعی خودشان را نشان دادند. 

* اگر تیم امید بازیکنانش را به همه پس دهد باید مربیان به میدان بروند

برانکو در مورد اینکه فتاحی گفته بود ملی‌پوشان امید پرسپولیس به این تیم بر می‌گردند اما پیکان گفت که اگر ملی‌پوشان پرسپولیس برگردند ما هم ملی پوشان خود را می‌خواهیم اظهار داشت: بله این کاملاً عادی است اگر بازیکنان امید پرسپولیس را آزاد کنند بازیکنان ملی‌پوش امید استقلال، پیکان، تراکتورسازی و سایر تیم‌ها هم باید مرخص کنند آن موقع استیلی، کرانچار و رضا چلنگر باید بازی می‌کردند، این مورد بحث لیگ و سازمان لیگ نیست بحث سرمربی است.

* چرا بعد از بازی با پیکان ما باید با تراکتورسازی بازی کنیم؟

وی افزود: بحث برنامه بازی‌ها هم باید مرتب باشد شما می‌دانید که ما بعد از بازی با پیکان با چه تیمی بازی داریم؟ قرار است با تراکتورسازی بازی کنیم، چرا؟ طبق جدول لیگ ما باید با ذوب‌آهن، سپاهان و بعد با تراکتورسازی بازی کنیم اما چطور یک مرتبه باید مقابل تراکتورسازی به میدان برویم؟ قبلاً نمی‌شد این کارها را انجام داد اما حالا می‌شود؟ یکی بیاید به من توضیح بدهد.

* از صبوری من سواستفاده می‌شود به خاطر همین به کی‌روش حق می‌دهم!

وی در مورد اینکه ظاهراً سازمان لیگ از صبوری شما سوء استفاده می‌کند و شاید شما هم باید مثل مربیان دیگر برخورد کنید، اظهارداشت: بله حق با شماست به خاطر همین به کی‌روش حق می‌دهم! 

* توضیحات مدیررسانه ای پرسپولیس در مورد یک تناقض

(خبرنگاری از خمارلو پرسید شما گفته بودید که برانکو در جریان نامه ما به پیکان است اما اکنون اعلام می‌کند که در جریان این نامه قرار ندارد که خمارلو اظهار داشت: برانکو نگفت من در جریان نبودم و نگفت من اطلاع نداشتم، گفت اطلاع داشته‌ام، حتی شما گفتید بازی پرسپولیس پیکان قبل از بازی با کاشیما بود که من به شما گفتم این بازی قبل از بازی با السد بود که قرار شد بازی با پیکان عقب بیفتد. فتاحی گفت باید درخواست بزنید و ما این درخواست را به سازمان لیگ دادیم اما فتاحی گفت این درخواست قبول نیست باید در درخواست بنویسید که بدون ملی‌پوشان بازی می‌کنید که من هم به برانکو گفتم و ایشان گفت اکنون باید این بازی به عقب بیفتد و بعد در مورد آن صحبت می‌کنیم. قرار بود پس از آن تاریخ بازی با سازمان لیگ مشخص شود.)

*ما اصلاً به دنبال تخفیف گرفتن نیستیم 

برانکو در مورد این مسئله توضیح داد: به ما گفتند بازی با پیکان یا نود ارومیه یکی را به تعویق بیاندازیم که ما گفتیم بازی با پیکان به تعویق بیفتد. قرار بود سازمان لیگ در مورد زمان بازی با پیکان تصمیم بگیرد. ۵ روز قبل از فینال هم همانطور که گفتم با سایپا بازی کردیم.

برانکو در ادامه تأکید کرد: شما تیم السد را ببینید چند بازی لیگ را برایشان به تأخیر انداختند، سرمربی تیم ملی آنها چند بازیکن السد را به تیمشان پس داد. ما اصلاً به دنبال تخفیف گرفتن نیستیم و هر ۳ روز یک بازی را انجام می‌دهیم چون وظیفه ما نیست که برنامه‌ریزی کنیم.

* به فیفا شکایت کنیم فدراسیون جریمه می شود

برانکو در پاسخ به این سوال که مسئولان سازمان لیگ از قول شما صحبت‌هایی را نقل کرده‌اند و گفته‌اند که شما با کرانچار تماس گرفته‌اید تا بتوانید بازی را به تعویق بیاندازید، گفت: این را چه کسی گفته که من با کرانچار صحبت کردم؟ واقعاً باید خجالت بکشد کسی که این حرف‌ها را زده. یعنی با این حرف کرانچار را هم تخریب می‌کنند و این یعنی خودشان برای خودشان کافی هستند. من اگر به کرانچار زنگ می‌زدم ۵ بازیکن ما به تیم ملی می‌رفت نه فقط طاهرخانی، آنها ما را احمق فرض می‌کنند؟! من فقط گفتم که روز فیفادی نمی‌شود بازی کرد. قانون می‌گوید اگر ۳ بازیکن در تیم ملی باشد آن بازی عملاً به تعویق می‌افتد و اگر ما به فیفا شکایت کنیم فدراسیون جریمه می‌شود اما ما بازی می‌کنیم و این بازی را هم خواهیم برد، اینها اصلاً مهم نیست می‌توانند بگویند با جوانانمان بازی می‌کنیم، فقط باید بگویند که چرا قانون را رعایت نمی‌کنند. 

*کسی که استقلال و وظیفه سرمربی تیم امید را دستکم گرفته باید خجالت بکشد

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار که از او پرسید ظاهراً کرانچار گوشی تلفن همراه خود را چند روزی است که گُم کرده، پاسخ داد: وقتی من به کرواسی رفتم کرانچار آمد، ۴۵ سال است که با او دوست هستم و همچنان دوست خواهیم ماند. او شخصی است که در کار خودش خیلی موفق بوده. ما دست به چنین کارهایی نمی‌زنیم و آن کسی که وظیفه سرمربی تیم ملی را دست کم گرفته باید خجالت بکشد و اینکه استقلالش را زیر سوال برده است.

* کسی که اخبار حقوق ما را به رسانه داده باید اخراج شود

وی در مورد اینکه با گرشاسبی در مورد خریدهای نیم‌فصل خود صحبت کردید یا نه، گفت: من امروز با آقای گرشاسبی بودم البته این موضوعی است که هر روز به آن پرداخته می‌شود و طبیعی است که بازیکن هم بگیریم، توافق هم کرده‌ایم اما قبل از ژانویه نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

در مورد اینکه ظاهراً باشگاه پرسپولیس ۶۰۰ هزار دلار به برانکو پرداخت کرده و بخشی از طلب او قرار است به خاطر مشکلات بانکی، نقدی پرداخت شود، اظهار داشت: من هیچوقت در افکار عمومی در مورد مسائل مالی حرف نمی‌زنم. چه کسی از باشگاه به شما در مورد حقوق بازیکنان و مربیان صحبت کرده است؟ اگر کسی چنین کاری کرده باشد من اصرار دارم که او اخراج شود همانطور که شما هم نمی‌دانید همکار شما چقدر دستمزد می‌گیرد. باشگاه در مورد من وظایفی دارد و همچنان به من بدهکار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
    10 8
    بیجا کردن سرمربی تیم ملی ایران رو تهدید کردن
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
    1 0
    خدا کنه کیروش در جام ملت ها نتیجه بگیره رفتن برانکو از پرسپولیس به تیم ملی بیشتر به ضرر پرسپولیس هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس