کد خبر 911770
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
وزارت بهداشت

طبق اخبار رسیده دو معاون وزیر بهداشت جزو مدیران بازنشسته بوده و قرار است این پست را تحویل نیروهای جوان بدهند.

به گزارش مشرق، براساس اخبار رسیده، محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت و همچنین سیدعلی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از این وزارت خانه خداحافظی ‌می‌کنند. 

بر اساس این اطلاعات صدرالسادات اسفند ماه سال گذشته از پاداش بازنشستگی استفاده کرده است و ایازی نیز که سال‌ها به عنوان معاون شهردار و فرمانده نظامی مشغول به خدمت بوده باید با صندلی مدیریتی خود را به نیروهای جوان وکاربلد تحویل دهد. 

بیشتر بخوانید:

کدام پزشکان نجومی بگیر هستند؟

بحث بعدی درباره مسئولان دانشگاه‌های علوم پزشکی است، اعضای هیات علمی در جایگاه دانشگاهی می‌توانند فعالیت و تدریس داشته باشند که قطعا در همین کد از دولت حقوق دریافت خواهند کرد؛ اما اگر قرار است به عنوان پست مدیریتی حقوق و مزایا دریافت کنند شامل حال این قانون خواهند شد. 

هیچ مدیری مستثنی نخواهد شد

در همین‌باره  عضو فراکسیون جوانان مجلس با اشاره به شنیده شدن برخی اخبار مبنی بر ارائه طرح استفساریه به منظور مستثنی شدن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تصریح کرد: مجلس به هیچ عنوان اجازه دور زدن قانون مصوب خود را نخواهد داد.

سید احسان قاضی‌زاده‌هاشمی  با اشاره به بسته شدن پرونده طرح دو فوریتی مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، اظهار کرد: پرونده این طرح دو فوریتی به طور کامل بسته شد اما برخی بازنشستگان به دنبال پیگیری برای ارائه طرح استفساریه و مستثنی کردن خود از دایره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان هستند.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه عزم مجلس بر صیانت و اجرای دقیق بر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان است به خانه ملت گفت: مجلس به هیچ عنوان اجازه دور زدن قانون مصوب خود را نخواهد داد؛ چه این دور زدن با طرح دو فوریتی  باشد و چه با طرح استفساریه.

وی یادآور شد: با توجه به جو نشست علنی امروز مجلس، نمایندگان به هیچ یک از طرح‌هایی که بوی دور زدن قانون را بدهد، رأی مثبت نخواهند داد و بر صیانت از مصوبه خود تأکید دارند.

بهتر است افراد مشمول قانون به جای صرف وقت برای پیگیری تدوین چنین طرح‌هایی به منظور دور زدن قانون، داوطلبانه از سمت خود کناره‌گیری کنند

قاضی‌زاده‌هاشمی تصریح کرد: بهتر است افراد مشمول قانون به جای صرف وقت پیگیری برای تدوین چنین طرح‌هایی برای دور زدن قانون، شمولیت خود در دایره قانون را بپذیرند و داوطلبانه از سمت خود کناره گیری کنند.

عضو فراکسیون جوانان مجلس یادآور شد: فراکسیون جوانان مجلس گزارش عملکرد دستگاه‌های مختلف را در قالب گزارش‌های نوبه‌‎ای از اقدامات هر یک از دستگاه‌‎ها در اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان را به اطلاع نمایندگان مجلس و آحاد ملت ایران خواهد رساند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس