داورزنی و ضیایی

رئیس فدراسیون والیبال ایران برای حضور در اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی به مکزیک نرفت.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش که در فدراسیون جهانی والیبال هم عضویت دارد، برای حضور در اجلاس فدراسیون جهانی بامداد دوشنبه راهی مکزیک شد.

کنگره فدراسیون جهانی والیبال از روز 24 آبان ماه در کشور مکزیک با حضور روسای فدراسیون های ملی کشورها آغاز می‌شود، اما نکته جالب این است که احمد ضیایی، رئیس فدراسیون والیبال ایران با وجود اینکه بلیت سفر به مکزیک هم برایش تهیه شده بود از حضور در این اجلاس سرباز زد.

به این ترتیب رئیس فدراسیون والیبال ایران در مهمترین اجلاس سالیانه فدراسیون جهانی والیبال غایب خواهد بود؛ جایی که اصلی‌ترین تصمیمات والیبال در سال پیش‌رو اتخاذ می‌شود و کشورهای رایزنی‌های مختلفی را برای برگزاری بازی‌های دوستانه و تورنمنت‌ها انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

قانون بازنشستگی و 5 فدراسیون بلاتکلیف!

داورزنی: ضیایی هم باید قانون را رعایت کند

ضمن اینکه با توجه به اینکه فینال لیگ ملت‌های والیبال قرار است به میزبان آمریکا برگزار شود، ایران می‌توانست در این اجلاس مشکلاتش را برای دریافت ویزای آمریکا اعلام کند تا اعضای به جمع‌بندی منطقی در این خصوص برسند.

به نظر می‌رسد اتفاقات اخیر و اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها از جمله عواملی بود که موجب شد ضیایی در ایران بماند و به مکزیک نرود. حال اینکه چرا داورزنی دو روز زودتر به مکزیک رفته هم موضوعی است که شاید به زودی بتوان پاسخی برای آن پیدا کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس