کد خبر 911062
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
مسعود تابش

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با قلعه‌نویی قرارداد دو ساله امضا کردیم که سال دوم آن به صورت توافقی خواهد بود اما به نظرم کسانی که این موضوعات را مطرح می‌کنند قصد به هم ریختن تیم ما را دارند.

به گزارش مشرق، مسعود تابش درباره شرایط این روز‌های تیم فوتبال سپاهان اظهارداشت: خداراشکر شرایط تیم خوب است و ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم، چون برخی از بازیکنان ما نبودند، ولی بازیکنان جایگزین عالی کار کردند.

 

وی در مورد اینکه چرا سپاهان با وجود اینکه تیم دوم جدول است اما بازیکن ملی‌پوش ندارد، گفت: ما نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم، اما این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و سعی می‌کنیم به این موضوع مثبت نگاه کنیم. به هرحال این سلیقه کی‌روش است. ما بازیکنانی داریم که لیاقت ملی‌پوش شدن را دارند. خط دفاعی و دروازه‌بانان ما عالی هستند، اما فکر می‌کنم لیگ ایران رصد نمی‌شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درمورد این که شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی (سرمربی سپاهان) مذکرات پنهانی را با باشگاه استقلال برای فصل آینده انجام داده، تصریح کرد: همه این موضوعات شایعه است. ما با قلعه‌نویی قرارداد دو ساله امضا کردیم که سال دوم آن به صورت توافقی خواهد بود، اما به نظرم کسانی که این موضوعات را مطرح می‌کنند قصد به هم ریختن تیم ما را دارند. هم قلعه‌نویی و هم ما از یکدیگر رضایت داریم و چنین موضوعاتی مطرح نیست.

تابش درباره اینکه باشگاه سپاهان تا چه اندازه برای نقل و انتقالات برنامه ریزی کرده خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی اعلام کرده که تیم باید تقویت شود، اما هنوز نام بازیکن خاصی را به مدیریت باشگاه اعلام نکرده، اما ما تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا خواسته‌های وی را برآورده کنیم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد، اما نیاز است که کمی تقویت شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • AE ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    3 10
    استقلال به فلاکت افتاده و در این فلاکت غرق خواهد شد.......
    • خدیجه IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
      1 0
      بد خواهان استقلال بدی خواهند دید.....نه تنها در استقلال در هر مورد هرکه بدخواه کسی باشد خودش در همون بدی که برای طرف مقابل میخواست به سر خودش میاد.جواب نیکی نیکیست جواب بدی بدیست
  • AE ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    0 4
    قلعه نوعی که سهله، فرگوسن رو هم اگه بیارن، آخرش هم تیمی نمیشه.
  • عرفان گودرزی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    1 0
    باسلام خدمت طرفدارهای میلیونی وباشگاه استقلال هرکس نیمکت استقلال رومیخوادحداقل مدرک مربیگری اش Aبین المللی بایدباشداستقلال نیازبه مربی تمرین دهنده دارد مجیدصالح محمدتقوی مهدی پاشازاده فرهادمجیدی تمرین دهنده کروات یاالمانی بامدرک مربیگری حرفه ای اقای قلعه نوعی شما۲تاداربی باختی حداقل اگر داری میای استقلال مدرک مربیگری ات روبرو بین المللی کن بعدش کارتموم نشده دوتا دستیار بامدرک مربیگری اروپایی باید بیاری وبعد هرچه قدردوره مربیگری ببینی خودت فوتبال روروان متوجه میشی بعدش برای بردداربی بیا اونم پرگل ازاب دربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس