کد خبر 911044
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
عثمان دمبله

شرایط عثمان دمبله 21 ساله در بارسلونا بسیار پیچیده شده است.

به گزارش مشرق، هافبک فرانسوی بسیار با استعداد، تکنیکی و فیزیکی است ولی مشکل او، حضور روزانه در تمرینات تیم است. به نظر می‌رسد که او چندان متوجه حرفه ای گری در فوتبال و شرایط تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه ای نیست و تاخیرهای روزانه اش در تمرینات همچنان ادامه پیدا می‌کند و همینطور رفتار عجیبش، توجه باشگاه را جلب کرده است.

آخرین اتفاق هفته گذشته رخ داد، وقتی عثمان دمبله روز پنجشنبه به علت سرماخوردگی در تمرینات حاضر نشد و به باشگاه در این رابطه اطلاعی نداده بود. یک ساعت و نیم طول کشید تا باشگاه متوجه شود او کجاست و به چه علت غایب است و این اتفاق باعث به وجود آمدن اختلاف بین او و کادر فنی شد.

بیشتر بخوانید:

نقش اول سکانس‌های جنجالی شب تلخ بارسلونا +عکس

علل اصلی باخت خانگی بارسلونا پس از ۷۹۳ روز!

ارنستو والورده تایید کرد که به همین علت، او را از فهرست دیدار تیمش مقابل بتیس خط زده است. نشریه موندو دپورتیوو، نزدیک به باشگاه بارسلونا تایید کرد که ملاقاتی بین موسی  سیسوکو، ایجنت دمبله و باشگاه ، روز گذشته صورت گرفته است. این در حالیست که عثمان دمبله به اردوی تیم ملی فرانسه اضافه شده و فعلا در بارسلونا حضور ندارد.

موضع بارسا در این رابطه مشخص است. دمبله به خاطر توانایی‌های کیفی اش مورد اعتماد باشگاه است و باشگاه مطمئن است که سرمایه گذاری خوبی روی او انجام داده است. 105 میلیون یورو به علاوه 40 میلیون یورو بندهای دیگر که 10 میلیون یورو از آنها تا به اینجا پرداخت شده است. او به عنوان راه حلی پس از جدایی نیمار به مقصد پاری سن ژرمن انتخاب شد ولی بارسا دیگر تحمل تاخیرهای او را در تمرینات ندارد. هم تیمی ها هم که سعی کردند او را کمک کنند نیز از شرایط خسته شده اند.

سیسوکو نیز به باشگاه گفته:" ما از اینکه عثمان در برخی زمینه ها باید بهبود پیدا کند، مطلع هستیم ولی در سن و سال او طبیعی است. همچنین علت تاخیر او در تمرینات بیماری اش بوده که البته باید زودتر اطلاع می‌داده است. او همچنان سعی دارد با این باشگاه بزرگ ادامه دهد، همینطور با تیم ملی فرانسه و من می‌دانم که آبیدال از تلاش عثمان در تمرینات فرانسه بسیار راضی است."

حال باید دید در نهایت تصمیم آبی اناری ها در مورد ستاره فرانسوی به چه شکل خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس