کد خبر 911002
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کاوه رضایی

یک رسانه ورزشی بلژیک به ارزیابی شرایط کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در کلوب بروژ پرداخت.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت فوتبال نیوز بلژیک، کلوب بروژ تابستان گذشته میلادی چند خرید جالب انجام داد که برخی از آنها توانستند در ترکیب اصلی این تیم جایی برای خود پیدا کنند. هر چند کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی گران‌ترین خرید کلوب بروژ ارزش افزوده‌ای نداشت و تاکنون فقط یک گل به ثمر رسانده است.

در ادامه این مطلب آمده است: کاوه رضایی بیش از هر انتقال تابستانی دیگری نمی‌تواند انتظارها را در کلوب بروژ برآورده کند. این بازیکن ایرانی تابستان گذشته میلادی با قراردادی به ارزش 5 میلیون یورو از شارلوا به کلوب بروژ انتقال یافت تا گران‌ترین خرید لقب بگیرد. مهاجمی که به نظر می‌رسید گلزنی کند اما به سختی در ترکیب اصلی کلوب بروژ جا پیدا می‌کند. شاید در مسیر انتقال به کلوب بروژ انگیزه بزرگ خود را از دست داده و فقط یک گل برای تیم جدیدش به ثمر رساند. او تاکنون ارزش‌های خود را در کلوب بروژ به اثبات نرساند. البته قیمت قرارداد انتقال کاوه رضایی شاید روی دوش این بازیکن سنگینی می‌کند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

انتقاد تند بلژیکی‌ها از کاوه رضایی

سایت فوتبال نیوز بلژیک سپس با اشاره به قیمت رکوردی کان داردن، مهاجم سال‌های قبل کلوب بروژ و نگاه ویژه هواداران به او درباره کاوه رضایی نوشت: ما با چنین قیمتی به شما نگاه می‌کنیم و انتظار هواداران بسیار بالا است. می‌خواهند که متمایز از دیگران باشید. اگر هم عملکرد تیم گذشته خود را هم داشته باشید مخالفان جور دیگری نزد شما می‌آیند.

این رسانه بلژیکی سپس نظرسنجی با این پرسش که آیا کلوب بروژ برای خرید کاوه رضایی پول زیادی پرداخت کرده است ترتیب داد. نتیجه این نظرسنجی حاکی از آن است که 90 درصد هواداران کلوب بروژ معتقد هستند پول زیادی برای خرید کاوه رضایی پرداخت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس