محمدحسین برخواه

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران واکنش تندی به اظهارات اخیر محمدرضا براری در خصوص آسیب دیدگی‌اش نشان داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین برخواه با بیان اینکه محمدرضا براری مطالبی دور از واقع را مطرح کرد، اظهار داشت: ما از او انتظار داشتیم با روحیه پهلوانی و جوانمردی با این موضوع برخورد کند و واقعیت را به مردم بگوید. متاسفانه او خلاف واقعه را مطرح کرده و من هم از این کار او ناراحت هستم.

وی افزود: براری قبل از رقابتهای جهانی سال گذشته و در مراسم رکوردگیری قبل از اعزام به دلیل رکوردهای پایین از تیم کنار گذاشته شد که همان موقع هم به شورای فنی و پیشکسوتان حمله کرد. البته برای بازیهای آسیایی از او دعوت کردیم تا در این مسابقات حضور یابد که در این پیکارها هم ناکام بود و نتیجه ای نگرفت.

در همین رابطه بخوانید:

سرمربی تیم ملی پرده گوش وزنه‌بردار را پاره کرد!

واکنش سرمربی تیم ملی به پاره شدن پرده گوش براری

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران تصریح کرد: براری در تمرینات وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را در حرکت یکضرب زده بود اما در بازیهای آسیایی در مهار وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی ناکام ماند. در واقع ۱۷ کیلو از رکورد اصلی خودش هم کمتر وزنه زد و حذف شد.

برخواه در پاسخ به این سئوال که چرا با این وضعیت براری را به رقابتهای جهانی اعزام کردید، گفت: خیلی ها گفتند و من هم نظرم این بود که او گزینه مناسبی برای رقابتهای جهانی نیست، اما او با راه هایی که خودش بلد است اقدام کرد و در واقع خودش را به فدراسیون و تیم ملی تحمیل کرد.

وی در خصوص پاره شدن پرده گوش براری در اثر ضربه ای که او به صورتش زد، افزود: وی در حرکت یکضرب وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در مهار وزنه ۱۸۶ کیلوگرم ناکام ماند. در دوضرب با وزنه ۲۱۵ کیلوگرم برای او شروع کردیم که تا قبل از رفتن روی تخته وضعیت بسیار خوب و مطلوبی داشت، اما بعد از زدن این وزنه به یکباره متحول شد و وضعیتش به هم ریخت. او حتی این وزنه را با زور و مشکل بالای سر برد و ما باید در دو دقیقه او را مهیای حرکت دوم دوضرب می کردیم.

برخواه ادامه داد: ما قبل از زدن حرکت دوم با او صحبت کردیم و مثل تمام مربیان که حرکت مرسومی را برای ورزشکاران انجام می دهند تا به خودشان بیایند، ضربه ای به صورت او زدم که گویا کف دست من باعث مکش هوا از گوش او شد و پرده گوش براری آسیب دید. این موضوع هیچ ارتباطی به ناکامی او در حرکت سوم ندارد، چراکه ما برای حرکت آخر با توجه به رکوردهای رقبا، وزنه ۲۲۶ کیلویی را برای او انتخاب کرده و این شانس را به او دادیم که البته انتظار مهار این وزنه را هم از او نداشتیم.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخورد براری با این موضوع اصلا مناسب نبود چراکه او عادت به هوچی‌گری دارد. همکاران من و همراهان تیم ملی در محل مسابقات بودند و می توانند در این باره شهادت دهند. در نهایت خدایی بالای سر ما است و به خوبی به همه چیز واقف است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    3 1
    زدی گوش یارو رو ترکوندی طلبکاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    3 1
    معنی هوچی گری هم فهمیدیم...
  • یونس IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    1 1
    این چه عادت بدیه که شما مربی های وزنه برداری دارید؟ آخه مگه مرض داری میزنی تو صورت ورزشکار. راه دیگه برای روحیه دادن وجود نداره؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس