کد خبر 910857
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
هنیه نمایه

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت که رسیدن به تفاهمات درباره آتش‌بس در نوار غزه در گروی توقف حملات اسرائیل است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: در صورتی که حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه متوقف شود می‌توان به تفاهماتی درباره آتش‌بس رسید.

بیشتر بخوانید:

افزایش بی‌سابقه حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان

کشته شدن بیش از ۲۰ «مزدور» سعودی در عملیات ارتش یمن +فیلم

جنگنده‌های رژیم اسرائیل از صبح دیروز تاکنون مناطق مختلف نوار غزه و تعدادی از نهادی دولتی و رسانه‌ای را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این حملات تاکنون ۷ شهروند فلسطینی به شهادت رسیده و شماری نیز مجروح شده‌اند.

گروه‌های مقاومت نیز در واکنش به تجاوزهای رژیم صهیونیستی از روز گذشته تا ساعات نخست بامداد امروز بیش از ۴۷۰ موشک با بردهای مختلف به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند که باعث ایجاد رعب و وحشت در میان شهرک‌نشین و فرار حدود ۷۵ هزار تن به پناهگاه‌ها شده است. صهیونیست‌ها مدعی هستند بیش از ۱۰۰ موشک را با سامانه پدافندی خود هدف قرار داده است.

حملات موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین ضمن بر جای گذاشتن تلفات مادی و تخریب تعدادی ساختمان‌های مسکونی، باعث کشته شدن ۲ اسرائیلی و زخمی شدن دست‌کم ۷۰ تن دیگر شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 10
    خوب اسرائیل می خواهد میزان نفوذ خود را در میان خودفروخته هایش در غزه بیازماید و بگوید از موضع قدرت دارد با حماس در خصوص معامله قرن صحبت می کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس