کد خبر 910842
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به بحث‌های مربوط به قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها، فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کرد که استقلال خود را برای جلوگیری از مجازات حفظ کند.

به گزارش مشرق، با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها و فشار به بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال ایران، کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً با انتشار بیانیه‌ای کوتاه روی سایت رسمی خود فدراسیون فوتبال ایران را تهدید کرد. در این بیانیه آمده است:

«کنفدراسیون فوتبال آسیا با دقت وضعیتی که فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعلام یک قانون از سوی مجلس این کشور در مورد فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی وضع کرده و آن را از به کارگیری افراد بازنشسته منع می‌کند، زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید:

جلسه برای کنار گذاشتن تاج و گرشاسبی

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده است که یک سازمان غیردولتی است و طبق قوانین AFC فدراسیون‌ها یا اتحادیه‌های عضو باید فعالیت‌ها و وظایف خود را بدون دخالت هیچ طرف ثالثی چه از جانب دولت یا مجلس انجام دهند. AFC با فدراسیون فوتبال ایران که اعضای هیئت رئیسه کنونی‌اش در ماه می ۲۰۱۶ (اردیبهشت ماه ۹۵) و برای بازه زمانی چهار ساله انتخاب شده‌اند، در تعامل است تا از هرگونه دخالت خارجی ممانعت کند.

سیاست AFC عدم پذیرش هرگونه دخالت طرفین ثالث در امور اتحادیه‌ها و فدراسیون‌ها بوده و از این‌رو امیدوار است که ظرف کمتر از دو ماه تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا امارات ۲۰۱۹ فدراسیون فوتبال ایران بتواند استقلال خود را حفظ کرده و از هرگونه مجازات جلوگیری کند».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    4 1
    اشکال ندارد بودجه فدراسیون را هم انها بدهند
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    غلط کرده.
  • احمدخواجوند IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    0 0
    شاید به درخواست فدراسیون فوتبال ایران بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس