کد خبر 910371
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
برخواه

سرمربی تیم ملی وزنه برداری می گوید از روی عمد باعث پاره شدن پرده گوش براری نشده و از او حلالیت طلبیده است و باز هم عذرخواهی می کند.

به گزارش مشرق، محمد حسین برخواه درباره ی پاره شدن پرده گوش محمدرضا براری در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان بیان کرد: زمانی که براری حرکت اول دوضرب را از دست داد باید او را از لحاظ ذهنی برای انجام حرکت دوم آماده می کردیم تا دوباره روی تخته برود چون اگر حرکت دوم را هم از دست  می داد ممکن بود اتفاق بازی های آسیایی تکرار شود و ما این را نمی خواستیم. از این رو قبل از اینکه برای حرکت دوم روی تخته برود، میخواستیم او را  آماده کنیم تا هوشیار شود و روی صحنه برود از طرفی زمان هم کم بود. حرکتی هم که به صورت وزنه برداران می زنند بین مربیان مرسوم است  اما متاسفانه گوش براری آسیب دید. من از او حلالیت طلبیدم و باز هم عذرخواهی می کنم ان شاءالله که مشکل خاصی برای او پیش نیامده باشد.

برخواه در مورد گلایه براری مبنی بر انکه انتظار داشت که او پیگیر وضعیتش باشد، تصریح کرد: من به او سر زدم و از او حلالیت طلبیدم و به او هم گفتم که از لحاظ شرعی یا باید من را حلال کند و یا باید دیه پرداخت کنم. البته قطعا من تعمدی در این کار نداشتم و دوست داشتم براری با شرایط خوبی روی صحنه مسابقات برود اما درمانش را  باید از طریق متخصصان این کار پیگیری کند.

او افزود: رقابت دسته 109 کیلوگرم سنگین  و به قدر حساسی بود که نورالدینوف ازبک حذف شد. براری هم در این مسابقه عملکرد قابل قبولی داشت و توانست مقام ششم جهان را به دست آورد و او کمک بزرگی به تیم ملی برای کسب امتیازات تیمی کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    0 0
    عذرخواهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس