کد خبر 910284
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
سولاری

سرمربی آرژانتینی بهترین شروع را در تاریخ ۱۱۶ ساله باشگاه رئال مادرید داشته است.

به‌ گزارش ‌مشرق، سانتیاگو ارنان سولاری دیگر تنها بهترین سرمربی موقت محسوب نمی‌شود. این‌ در حالی است که رئال مادرید می‌تواند آنتونیو کونته، روبرتو مارتینس، لادروپ یا دیگر سرمربیان را جایگزین سرمربی آرژانتینی کند. سولاری اکنون به بهترین سرمربی تاریخ ۱۱۶ ساله رئال مادرید تبدیل شده است. این اتفاق پس از پیروزی ۴ بر ۲ سفیدپوشان مقابل سلتاویگو رخ داد. سرمربی آرژانتینی توانست رکورد چهار پیروزی، ۱۵ گل زده و دو گل خورده را به ثبت برساند. این آمار سرمربی‌ای است که به صورت موقت جانشین خولن لوپتگی شد.

سرمربی آرژانتینی فصل را با هدایت کاستیا (تیم دوم رئال مادرید) آغاز کرد. این سومین فصل حضور سولاری محسوب می‌شد. او در نخستین سال رتبه یازدهم را کسب کرد و در دومین فصل توانست در جایگاه هشتم قرار بگیرد. به نظر می‌رسید سرمربی آرژانتینی در آینده بهتر کار کند، مانند اتفاقی که برای زین الدین زیدان رخ داد. سرمربی فرانسوی از تیم پایه به تیم اصلی آمد و توانست سه قهرمانی پیاپی را برای رئال مادرید در اروپا به  ارمغان آورد. با این حال زیدان شروع درخشانی مانند سولاری نداشت. او نخستین بازی خود را با پیروزی ۵ بر صفر مقابل دپورتیوو لاکرونیا گذراند و سپس اسپورتینگ خیخون را ۵ بر یک شکست داد اما در سومین بازی مقابل رئال بتیس یک بر یک مساوی کرد.

از طرفی سولاری در نخستین بازی‌اش با چهار گل ملیا را در کوپا دل ری شکست داد. سپس با دو گل برابر وایادولید پیروز شد و در ادامه‌ توانست در لیگ قهرمانان اروپا با پنج گل ویکتوریا پلژن را شکست دهد. این پیروزی‌ها دیشب (یک‌شنبه‌) نیز ادامه‌ داشت و رئال مادرید ۴ بر ۲ سلتاویگو را شکست داد. اکنون باشگاه رئال مادرید باید اعلام کند که "دکتر سولاری" در این تیم خواهد ماند یا نه.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس