کد خبر 910261
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس ابراز امیدواری کرد که برای مهاجم آرژانتینی میلان به خاطر واکنش تندش جریمه سنگینی در نظر گرفته نشود.

به گزارش مشرق، پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال یوونتوس در خانه میلان برای کریستیانو رونالدو لذت خاصی داشت چون او بالاخره برای اولین بار توانست طعم گلزنی در سن‌سیرو را بچشد. او اما در دقایق پایانی بازی از یک موضوع ناراحت شد و آن اخراج هم‌تیمی سابقش گونسالو ایگواین بود. مهاجم سابق یوونتوس که تابستان امسال نزدیک به یک ماه در کنار رونالدو تمرین کرد ( البته هرگز در یک مسابقه رسمی کنار او به میدان نرفت) به خاطر خطایی که روی مهدی بن‌عطیه مدافع یوونتوس انجام داد کارت زرد گرفت و اعتراضش به تصمیم داور آنقدر شدید بود که منجر به اخراجش شد. او پس از اخراجش کاملاً کنترلش را از دست داد، به تعدادی از هم‌تیمی‌های سابقش از جمله رونالدو پرخاش کرد و در نهایت با میانجیگری هم‌تیمی‌هایش غائله را خاتمه داد و گریان زمین بازی را ترک کرد.

ایگواین با دریافت کارت قرمز از بازی بعدی تیمش محروم شد اما بسته به گزارشی که داور بازی درباره محتوای جملات پرخاشگرانه این بازیکن آرژانتینی به کمیته انضباطی ارائه کند، این احتمال وجود دارد که برای او محرومیتی طولانی‌تر هم در نظر گرفته شود، اتفاقی که رونالدو امیدوار است رخ ندهد.

رونالدو درباره ایگواینی که به نظر می‌رسید پس از هدر دادن پنالتی‌اش احساسی‌تر بازی می‌کند به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: من به ایگواین گفتم که خونسرد باشد چون ممکن بود که محرومیت سنگین‌تری برایش در نظر بگیرند. او کار خاصی نکرد اما از اینکه تیمش داشت بازی را می‌باخت خیلی ناراحت و تحت فشار بود که این قابل درک بود. من امیدوارم که برای او مجازات سنگینی در نظر نگیرند.

رونالدو در ادامه راجع به پیروزی تیمش در سن‌سیرو هم گفت: من خیلی خوشحالم به خصوص برای تیم چون بردن میلان در خانه‌اش همیشه کار سختی است. 2 بر صفر بردن میلان در سن‌سیرو دستاورد کوچکی نیست. برد مهمی کسب کردیم چون ناپولی قبل از ما جنوا را شکست داده بود و ما باید فاصله‌مان را با این تیم حفظ می‌کردیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس