یمن (1).jpg

درگیری میان نیروهای مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی با نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در محورهای مختلف شهر الحدیده همچنان ادامه دارد.

به گزارش مشرق، آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب یمن حاکیست، درگیری میان نیروهای مزدور ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی با نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله در محورهای مختلف شهر الحدیده همچنان ادامه دارد.

به گفته منابع میدانی، بیشترین درگیری ها در شهرک صنعتی «الصالح» و دانشگاه مهندسی در محور شمال شرق، محله الغراسی در محور شرق و دانشگاه الحدیده در محور غربی شهر الحدیده گزارش شده است.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله با وجود حملات سنگین یگان های هوایی، دریایی، موشکی و توپخانه ای ائتلاف موفق شدند ابتکار عمل را در میدان نبرد در دست گیرند و وضعیت را به کنترل دربیاورند.

به گزارش مشرق، پیشروی نیروهای مزدور تحت حمایت ائتلاف در محورهای شمال شرق و شرق شهر الحدیده متوقف شده و در وضعیت میدانی تغییری خاصی به وجود نیامده است و بخش کوچکی از مناطق میان طرفین دست به دست می شود.

همزمان با درگیری ها در محور شمال شرق و شرق شهر الحدیده، عملیات گسترده نیروهای یمنی در حومه جنوبی و نوار ساحلی شهر الحدیده برای قطع کامل خطوط امداد رسانی نیروهای مزدور ائتلاف ادامه دارد.

نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله درصدد هستند روند انتقال نیرو و تجهیزات به نیروهای مزدور در حومه شرقی و شمال شرقی شهر الحدیده را از سمت نوار ساحلی مسدود کنند تا خطر محاصره شهر الحدیده رفع می شود و دومین شکست بزرگ ائتلاف غربی - عربی - صهیونیستی برای قطع ارتباط یمن با دنیای خارج به ثبت برسد.

در حال حاضر، درگیری ها میان نیروهای یمنی و نیروهای مزدور در منطقه «الفازه» در نوار ساحلی به شدت در جریان است؛ اگر نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله یمن موفق شوند این منطقه را به کنترل دربیاورند خطوط امدادرسانی به نیروهای مزدور از نوار ساحلی به حومه شرقی و شمال شرقی شهر الحدیده قطع می شود.

به گزارش مشرق، نیروهای یمنی دو روز قبل موفق شدند این منطقه را به سیطره درآورند اما شدت حملات و درگیری ها باعث شد تا مواضع آنان تثبیت نشود و نیروهای مزدور نیمی از این منطقه را دوباره اشغال کنند.

به گفته منابع میدانی، در جریان درگیری های سنگین، مناطق «جبلیه و سه راهی متینه» در حومه جنوبی منطقه «الفازه» به کنترل نیروهای ارتش و رزمندگان انصارالله درآمدند؛ ۱۷ خودروی نظامی و زرهی نیروهای مزدور در جریان پاکسازی این مناطق منهدم شدند.

براساس اطلاعات به دست آمده، حدود ۱۶۰ تن از نیروهای مزدور در جریان درگیری ها در این محور کشته و زخمی شدند؛ سایر نیروهای مزدور تحت حمایت ائتلاف هم پس از متحمل شدن ضربات سنگین از منطقه متواری شدند.

به گزارش مشرق، ۱۵ تن از نیروهای مزدور از جمله ۳ سودانی در جریان عملیات نیروهای یمنی اسیر شدند؛ ۱۳ تن از فرماندهان میدانی نیروهای مزدور در جریان درگیری های ۲ روز گذشته کشته و زخمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    11 7
    خبر از غزه هم بذارین لطفا
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    30 13
    مرگ بر سلمان و بن سلمان مرگ بر بن زاید و مرگ بر بشیر مزدور
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    26 9
    پیروزی از آن شما عزیزان است
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    27 15
    10 کشور علیه یک کشور بازم نمی تونن
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    21 5
    آقا چرا تلویزیون مملکت لال مونی گرفته....
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
      7 14
      تو حرص نخور مشتی،برات ضرر داره.
    • US ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
      19 3
      لال مونی نگرفته؛ مثل همیشه توهم زده.
  • IT ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    31 12
    خدایا، رزمندگان یمنی رو در برابر متجاوزان پیروز کن. متجاوزان در خاک خودشون تنبیه خواهند شد. به اذن الله
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    5 0
    مشکل انصارالله خیانتهای پی در پی برخی قبایل یمنی است که با قدری پول خریده می شوند. اگر موخا با خیانت سقوط نمی کرد سقوط دومینو وار شهرهای ساحلی رخ نمی داد.
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    3 12
    چیزی از یمن نمونده در کنترل حوثی ها.مرحله اخر هم صنعا هست که از دست خواهند داد
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    8 2
    ای کاش بتوان به طریقی موشکهای دوش پرتاب پدافند هوایی به انصارالله رسوند.
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    3 1
    خدایا این مردم را کمک کن اگر ایران می تواند کشتی جنگی به محل اعزام کند نمی توانیم ببینیم که ما بتوانیم راحت بخوریم و مردم یمن از گرسنگی جان دهند این مسلمانیت نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس