کد خبر 910241
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کتاب دفاع مقدس

انتشارات موزه از ابتدای سال رویکرد جدیدی را در توسعه محصولات بکار گرفت. علاوه بر افزایش تعداد کتب، از لحاظ محتوایی نیز کیفیت کار رشد داشته است.

به گزارش مشرق؛ آئین رونمایی از کتاب روزگار سور کوه بانه برگزار شد. این کتاب تاریخ شفاهی سرهنگ فتح الله صالحی با قلم حسن توفیقیان‌فر است. در این جلسه علاوه بر دست اندر کاران کتاب مذکور و عوامل انتشارات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار دکتر غلامرضا علاماتی رییس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس و سرهنگ اسماعیلی و صلاحی مدیر کتابخانه تخصصی شهید سوداگر نیز حضور داشتند.

صلاحی در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به حاضران، به نوع فعالیت انتشارات موزه اشاره کرد و گفت: انتشارات موزه از ابتدای سال رویکرد جدیدی را در توسعه محصولات بکار گرفت. علاوه بر افزایش تعداد کتب، از لحاظ محتوایی نیز کیفیت کار رشد داشته است. حمایت از ناشران و نویسندگان این حوزه بخصوص افرادی که به صورت شخصی فعالیت می‌کنند یکی دیگر از رویکردهای موزه بوده است. وی در این جلسه از رونمایی کتاب‌های بیشتری در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خبر داد و گفت روند چاپ چند اثر دیگر نیز به پایان رسیده است.

سردار علاماتی در این نشست بیان کرد: می توان گفت مقداری از زوایای پنهان دوران دفاع مقدس به وسیله ناظران حاضر در حوادث دفاع مقدس، در کتب این چنینی، روشن خواهد شد. رهبر انقلاب نیز به این موضوع بسیار تاکید داشتند که اگر بتوانیم اطلاعات این افراد را ببینیم و ثبت کنیم، سرمایه ملی خود را افزایش داده ایم. در پایان این جلسه سرهنگ فتح الله صالحی بعنوان راوی حوادث به بیان روند آماده سازی کتاب اشاره نمود و بخشی از خاطرات خود را برای حاضرین بازگویی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس