کد خبر 910226
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
پرسپولیس

مصدومیت، دست از سر برانکو و تیمش برنمی‌دارد. در شرایطی که محسن ربیع‌خواه تازه دوران نقاهت پارگی رباط صلیبی‌اش را پایان داده، چند مصدوم دیگر به تیم برانکو اضافه شدند.

به گزارش مشرق، جلال حسینی در برنامه نود از فشار بدنی بالایی که به بازیکنان پرسپولیس می‌آید حرف زده بود. سیدجلال در آن برنامه گفته بود که پنجره بسته پرسپولیس و تعداد محدود نفرات، باعث شده که بازیکنان اصلی با وجود مصدومیت در مسابقات حاضر شوند و این موضوع ریسک بالایی برای آن‌ها به همراه دارد. به عنوان نمونه حسین ماهینی که به اجبار با درد، بازی می‌کرد و در نهایت رباط صلیبی‌اش پاره شد. این اتفاق در این فصل برای چند شاگرد دیگر برانکو هم رخ داد. به عنوان نمونه امید عالیشاه هیچ‌وقت نتوانست به میزان کافی استراحت کند و هر بار که به ترکیب برگشت، با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. یا محمد انصاری بازیکن مورد علاقه برانکو که در بیشتر مسابقات دو فصل اخیر بازی کرد و خستگی ناشی از این موضوع، یک ستاره دیگر را تا پایان فصل از برانکو گرفت. 

شرایط بدنی مناسب این روزهای بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد که مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان، انتقادی به بدنسازی کادرفنی وارد نمی‌کند. مبارزه در سه جام با تعداد نفرات معدود، باعث این دردسر برای برانکو شده است. 

حسین ماهینی: دفاع راست پرسپولیس در دربی طی برخورد با طارق همام آسیب دید و با پارگی رباط صلیبی، احتمالا همه مسابقات این فصل را از دست داد.

امید عالیشاه: امید در دیدار رفت السد آسیب دید و تعویض شد. مصدومیت او به حدی بود که در لیست بازی برگشت هم قرار نگرفت. امید در دقیقه ۷۲ بازی دور رفت با کاشیما دوباره مصدوم شد تا در بازی برگشت فینال هم غایب باشد.

کمال کامیابی‌نیا: در بازی جام حذفی مقابل نود ارومیه، مصدومیت کهنه کتف دوباره سراغ کمال آمد و بعد از یک ساعت حضور در زمین، دستور تعویض او را صادر کرد. اتفاقی که نیمکت پرسپولیس را نگران کرد که به بازی با السد نرسد.

محمد انصاری: میزبانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا جز پارگی رباط صلیبی، هیچ چیزی برای انصاری نداشت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    6 2
    طارمی الان کجایی دقیقا کجایی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس