کد خبر 910045
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
آخوندی نمایه

ادعاهای آخوندی در مخالفت خود از روز اول با طرح مسکن مهر در حالی است که روز ۲۳ مرداد ۹۲ در جلسه رای اعتماد گفته بود: هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم.

به گزارش مشرق، روز گذشته عباس آخوندی وزیر مستعفی راه که اکنون عزم خود را جزم کرده تا کلیددار بهشت شود، در مراسم تودیع و معارفه وزیر راه با حمله مجدد به پروژه مسکن مهر گفت: «در این 62 ماه چه طور وقتی بنده از لحاظ بنیادی با مسکن مهر مخالف بودم، باید به افتتاح این واحدها فکر می‌کردم، پس بنابراین افتخار می‌کنم یک مورد از این واحدها را افتتاح نکردم»

بیشتر بخوانید:

اظهارات عجیب آخوندی در مراسم تودیع

آخوندی مدعی است از روز اول با مسکن مهر مخالف بوده و دلیل مخالفت خود را غیراقتصادی و بر خلاف منافع ملی بودن این طرح می‌دانسته است. وی سال آذرماه سال ۹۵ در مراسم امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در بنادر کشورنیز گفته بود: «من عقلم می‌رسد که در ابتدای مسئولیت وزارت راه و شهرسازی به‌ جای اینکه با مسکن مهر مخالفت کنم، بروم 2 هزار، 5 هزار مسکن مهر افتتاح کنم، اما چون این سرمایه‌گذاری کاملاً غیراقتصادی و به‌ضرر منافع ملی ایران است، روز اول با آن مخالفت کردم و هنوز هم با آن مخالف هستم.»

ادعاهای آخوندی در مخالفت خود از روز اول با طرح مسکن مهر در حالی است که روز ۲۳ مرداد ۹۲ در جلسه رای اعتماد نمایندگان و در سخنانی که مستقیم از صدا و سیما پخش شد، نه تنها از موافقت خود با مسکن مهر گفته بود که حتی مدعی شد خود وی طراح آن بوده است: «هیچ وقت مخالف مسکن مهر نبوده و نیستم من جزو اولین کسانی بودم که این موضوع را وارد نظام برنامه‌ریزی ایران کردم که بعد از آن، این مسئله ردیف پیدا کرد.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    2 0
    اخه ایشان که مشکل خانه ندارند که نگران خانه های مردم شوند
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 5
    آفرین به این مرد که راه چپاول پیمانکاران کاغذی ساز را بست.. اطراف شهرکهای مسکن مهر در کنار جاده های تازه احداث زمینهایی قطعات تجاری را متری 20 ملیون میفروختند یا تصاحب میکردند..... معلومه که گروهی باید از این آقا عصبانی باشند
    • مهدی IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
      1 0
      بنده خدا خونه های ما از سال 92 تا حالا مونده! اصلا می فهمی چی داری می گی؟ می دونی چند نفر تو شهر های کوچیک و بزرگ این کشور با این طرح صاحب خونه شده اند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس