کد خبر 909856
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
پلیس آلمان

پلیس آلمان توطئه حمله تروریستی در ارتش و نیروهای ویژه با هدف به قتل رساندن سیاست‌مداران این کشور را خنثی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه فوکِس، پلیس آلمان توطئه حمله تروریستی در ارتش و نیروهای ویژه در راستای به قتل رساندن سیاست مداران این کشور را خنثی کرد.

پلیس آلمان در این خصوص اعلام کرد: حین بررسی پرونده ای موسوم به «Franco A»- یک افسر ارتش آلمان که به دروغ نام خود را به عنوان آواره سوری به ثبت رسانده بود و در تلاش بود تا به حملات تروریستی در این کشور مبادرت نماید- پلیس آلمان به جزئیات بیشتری در خصوص تهدیدی بزرگ علیه ارتش و نیروهای ویژه پی برد.

بازجویان مرتبط با «اداره پلیس جنائی فدرال» (BKA) متوجه نشانه هائی شدند که بر اساس آن توطئه ای علیه ارتش، فرماندهی نیروهای ویژه (KSK) و انجمن سربازان نخبه طراحی شده بود.

پلیس در این راستا متوجه شد که «گروهی از طرفداران بقاء‌گرایان بر اساس اعتقاد خود مبنی بر اینکه سقوط دولت قریب الوقوع است، برای روزی خاص موسوم به «روز ایکس» آماده شده بودند تا با جمع کردن تمامی سیاست مداران در یک مکان به قتل آن ها اقدام کنند».

در ادامه گزارش این نشریه آلمانی در این خصوص آمده است: لیست کامل اهدف مورد نظر این گروه تا کنون کشف نشده است؛ اما رهبر حزب چپ در صدر لیست ترور قرار داشت. همچنین هنوز معلوم نیست که این افردا قصد داشتند پس از ترور به چه اقدامی مبادرت نمایند.

گزارش مذکور می افزاید: اعضای «شبکه توطئه» به ذخیره سازی تسلیحات و ادوات نظامی پرداخته تا از این طریق برنامه های خود را اجرائی کنند. اعضا این گروه که هم در ارتش آلمان و هم در نیروهای ویژه این کشور حضور دارند، اقدامات آتی خود را از طریق جلسات خصوصی و تالارهای ویژه گفتگوی مجازی به انجام می رساندند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس