نیکول کیدمن

نیکول کیدمن تأکید کرد بهترین شرایط را برای مراقبت از دو فرزندش که از همسر سابق خود «تام کروز» دارد، فراهم می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از یونایتد پرس، نیکول کیدمن هنرپیشه ۵۱ ساله هالیوودی اهل استرالیا در مصاحبه با مجله انگلیسی زبان «who» در مورد تربیت و مراقبت از دو فرزندش، ایزابلا کروز ۲۵ ساله و کانر کروز ۲۳ ساله توضیحاتی داد.

کیدمن در سال ۲۰۰۱ که از «تام کروز» جدا شد سرپرستی و حضانت دو فرزندش را که از زندگی مشترک ۱۰ ساله با تام کروز داشت را برعهده گرفت. ایزابلا و کانر دو فرزند کیدن و کروز از جنبه فکری و عقیدتی به پدرشان گرایش داشته و دنباله‌رو عقاید مذهبی او هستند.

بیشتر بخوانید:

بازیگر زنی که برای مصونیت از تجاوز ازدواج کرد

کیدمن در مورد الان که بچه‌هایش بزرگ و به سن استقلال رسیده‌اند گفت: «آنها حالا بزرگ شده‌اند. آنها قادرند برای خود تصمیم بگیرند. البته آنها تصمیم گرفته‌اند که دانشمند شوند و من به عنوان یک مادر وظیفه‌ام دوست داشتن آنهاست.»

هنرپیشه «دروغ‌های کوچکِ بزرگ» در ادامه افزود: «من علی‌رغم اختلافات عقیدتی، عاشق بدون قید و شرط فرزندانم ایزابلا و کانر هستم. من مثال و نمونه‌ای از تحمل هستم و این دلیل اعتقاد من است و اینکه مهم نیست فرزندت چه تفکری داشته باشد، فرزند عشق است و فرزند باید بداند که عشق وجود دارد و من با آغوش باز با عشق پذیرای آن‌ها هستم.»

او در ادامه گفت: «به عقیده من این خیلی مهم است زیرا اگر عشق را از فرزندت بگیری برای هر فرزندی از هر خانواده‌ای و در هر نوع ارتباطی این کار اشتباه خواهد بود. ازینرو این وظیفه ما والدین است که همیشه عشق بدون قید و شرط به آنها بورزیم.»

وی اظهار داشت: «من در مورد تربیت فرزندانم خیلی جدی هستم و باید مراقب روابطشان باشم. واقف هستم که باید زندگی‌ام را وقف بچه‌هایم بکنم، زیرا تنها هدفم هم این است.»

نیکول کیدمن همچنین مادر دو دختر دیگر یکی ۱۰ ساله به نام «ساندِی» و دیگری ۷ ساله به نام «فِیت» است که از همسر فعلی خود «کِیت آربِن» دارد. او به تازگی در مصاحبه با مجله نیویورک گفته بود که ازدواجش با تام کروز در اوایل کار هنرپیشگی‌اش باعث محافظت او در برابر تجاوزها و تعرض‌های جنسی بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس