سردار کمالی

اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص تسهیلات جدید ستاد کل برای کارکنان دولت که در زمان جنگ در مناطق و شهرهای جنگی خدمت می‌کردند، سخن گفت.

به گزارش مشرق، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طبق مقررات سند راهبردی رزمندگان، کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی یعنی ۲۷ مرداد ۱۳۶۷ جهت انجام وظایف سازمانی خود در مناطق و شهرهای جنگی خدمت کرده‌اند به عنوان سابقه جبهه برای‌شان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نحوه محاسبه دوران سربازی در جبهه برای دریافت تسهیلات

اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این مطلب که این تسهیلات شامل مناطق امنیتی درگیر نمی‌شد، تصریح کرد: با توجه به تقاضای کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر و به منظور ارج‌گذاری به خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ، با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح در اجرای مصوبه ۵۱۷۰۰ هیأت وزیران، ۵۰ درصد خدمت کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ به عنوان سابقه جبهه محاسبه شود.

وی گفت: این مناطق فقط بعضی از شهرهای شمال غرب کشور یعنی تعدادی از شهرهای آذربایجان، کردستان و کرمانشاه است. 

سردار کمالی  در خصوص چگونگی تشکیل پرونده این دسته از افراد خاطرنشان کرد: افراد باید به وزارتخانه و سازمان مربوطه مراجعه کرده و پرونده خود را تکمیل کنند و از طریق وزارت یا سازمان این پرونده به سازمان بسیج مستضعفین ارسال گردد؛ این افراد مستقیماً به بسیج یا نیروهای مسلح مراجعه نکنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دامغانی IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۸
    1 0
    خوشا بحال مسئولینی که قرار بود بازنشسته شوند ..حالا به کمک این قانون جدید .میتوانند به خدمت به مردم (که بعضی از انها مدعی انند )همچنان ادامه دهند.با اینکار دور زدن قانون راقانونی کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس