کد خبر 909310
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
وزنه برداری

علی هاشمی به یک طلا، یک نقره و یک برنز و رضا بیرالوند به یک طلا و یک برنز در دسته ۱۰۲ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان دست یافتند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در عشق‌آباد، بعدازظهر امروز (پنج‌شنبه) مسابقه گروه A دسته 102 کیلوگرم مردان برگزار شد و علی هاشمی و رضا بیرالوند به عنوان دو نماینده کشورمان به رقابت با 8 وزنه‌بردار دیگر پرداختند.

در حرکت یک‌ضرب علی هاشمی به‌ترتیب وزنه‌های 172، 177 و 179 کیلوگرمی را مهار کرد و به مدال نقره دست یافت. همچنین رضا بیرالوند موفق به مهار وزنه‌های 166، 172 و 175 کیلوگرمی شد و در رده چهارم ایستاد.

در حرکت دوضرب، علی هاشمی کار خود را با انتخاب وزنه 211 کیلوگرمی آغاز کرد و آن را بالای سر برد. وی در تلاش دوم موفق به مهار وزنه 217 کیلوگرمی شد. هاشمی در تلاش سوم نتوانست وزنه 221 کیلوگرمی را بالای سر ببرد. بدین ترتیب او در حرکت دوضرب با 217 کیلوگرم صاحب مدال برنز و عنوان سومی شد و در مجموع هم با رکورد 396 کیلوگرم به مقم قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

در همین حرکت رضا بیرالوند ابتدا در مهار وزنه 107 کیلوگرمی ناکام ماند، اما در تلاش خود موفق به بلند کردن صحیح وزنه 208 کیلوگرمی شد. وی در تلاش سوم وزنه 218 کیلوگرمی را انتخاب کرد و موفق به مهار آن شد. بدین ترتیب بیرالوند در حرکت دوضرب با رکورد 218 کیلوگرم به مدال طلا رسید و در مجموع با 393 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    2 0
    حداقل عکسش را هم می انداختی مشرق جان ! یعنی اینقدر طرف به نظرت ناقابل بود که ارزش عکس انداختن هم نداشت ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس