شلیک موشک

یگان موشکی یمن یک فروند موشک بالستیک «بدر P_1» به سوی مقر متجاوزان سعودی در «الجوف» یمن شلیک کرد.

به گزارش مشرق، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، چهارشنبه شب، یک فروند موشک بالستیک «بدر P_1» به سوی مقر نیروهای متجاوز در «الجوف» شلیک کرد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، این عملیات با مشارکت یگان توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن انجام شد و به گفته یک منبع آگاه، با دقت بالا به هدف اصابت کرد و خسارات مالی و جانی زیادی به متجاوزان وارد آورد.

یگان موشکی یمن، 21 اکتبر پیش، از موشک بالستیک و هوشمند بدرP-1، پس از انجام آزمایش‌های متعدد رونمایی کرد و در همین روز برای نخستین بار از این موشک علیه مواضع ائتلاف سعودی در ساحل غربی استفاده کرد و یک پایگاه نظامی تازه‌تاسیس نظامیان سودانی را در این جبهه هدف قرار داد.

به اعلام یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این نوع موشک هوشمند و کوتاه برد، نوع ارتقا یافته موشک بدر 1 است که با سوخت جامد کار می‌کند دقت اصابت آن تا سه متر است و یمن در سال 2018 از توانمندی شلیک موشکها با دقت بالا برخوردار شده است و به زودی از سامانه‌های موشکی دیگری خبر خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    6 4
    این جنگ باید تا زمانی که یمن به قدرت موشکی مثل حزب الله تبدیل بشه ادامه پیدا کنه و زیر بار سعودی های شیطانی نرید اون زمان جنگ تمام میشه و پیروز واقعه ای میشید
  • شیرین IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    3 4
    یمن درحال حاضرفقط بایدریاض وابوظبی ودبی ومنامه روموردحمله موشکی قراردهد.
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    1 0
    حالا نباید یمنی ها به اقدامات نمایشی چون پرتاب چند موشک به دبی و ریاض خوشحال باشند کار چمرانها و باکری ها آزادی خاک ایران بود نه پرتاب های نمایشی به بغداد انها واقعا مرد میدان عمل بودند بجای تحویل موشکهای نمایشی بالستیک موشکهای تدافعی کورنت و ضدهوایی به یمنی ها بدهید
  • فانوس IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۷
    2 1
    فقط حمله به منطقه نفتی ارامکو عربستان جواب میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس