کد خبر 909113
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
استقلال

دیدار با ماشین‌سازی هفتمین دیداری بود که در این فصل لیگ، استقلال توفیقی در گلزنی نداشت.این آمار با بدترین آمار لیگ هجدهم برابری می‌کند.

به گزارش مشرق، استقلال به همراه دو تیم انتهای جدول سپیدرود و نفت مسجدسلیمان، با ناکامی در گلزنی در ۷ مسابقه بدترین آمار لیگ این فصل را به نام خود ثبت کرده‌اند. البته استقلال فقط کم گل نمی‌زند، بلکه کم هم گل می‌خورد تا همین امر باعث شود این تیم از رده‌های پایین جدول فاصله گیرد استقلال با ۵ تساوی بدون گل رکورددار این فصل است.آبی‌پوشان در لیگ پنچم ۷ تساوی صفر-صفر داشتند و در صورت ادامه این روند، در فصل جاری از این رکورد عبور خواهند کرد.

استقلال که در این فصل از ۹ بازیکن هجومی در ترکیب خود استفاده کرده است نه تنها بدترین آمار این فصل را در زمینه تعداد بازی ناکام در گلزنی به خود اختصاص داده بلکه در مسیر ثبت بدترین رکورد خود در تاریخ لیگ برتر است.

 بدترین آمار آبی‌پوشان در تاریخ لیگ برتر، در فصل گذشته رقم خورد که این تیم در پایان فصل در گلزنی در ۱۱ بازی ناکام بودند نکته جالب اینکه استقلال در فصل گذشته نیز در پایان هفته یازدهم در ۷ بازی گل نزده بود و لیگ هجدهم و هفدهم بدترین عملکرد استقلال در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته یازدهم است.البته استقلال در فصل گذشته در نیم فصل دوم با تغییراتی که در خط حمله داشت اجازه نداد که این آمار با همان روند ادامه پیدا کند و در ۱۹ هفته باقیمانده تنها در ۴ بازی گلزنی توفیق نداشت و عنوان بهترین خط حمله لیگ در نیم فصل دوم را نیز به خود اختصاص داد  و باید که آیا استقلال در این فصل هم  می‌تواند در بازیهای بعدی باز هم قدرت خط حمله خود را بازیابد؟

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس