کد خبر 909034
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
برف در چالوس

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره بارش برف و انسداد مقطعی در جاده چالوس، گفت: متأسفانه مردم نسبت به تذکرات راهداری بی‌توجه هستند.

به گزارش مشرق، عباس صفری با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری در جاده کرج - چالوس، اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون شاهد حجم بالای ترافیک در این محور کوهستانی بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه حجم سفرهای آخر هفته بسیار زیاد است و گاهی با سفرهای نوروزی برابری می‌کند، گفت: در این محور دو لاین خط‌کشی وجود دارد، ولی گاهی شاهد ششش خطه شدن جاده می‌شویم که تخلیه ترافیک را با مشکل مواجه می‌کند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به مشکلاتی ازجمله گرفتار شدن در صف‌های طولانی ترافیک و کمبود سوخت که شب گذشته تاکنون برای مردم در این محور رخ‌داده است، گفت: اکیپ‌های راهداری مستقر در این جاده کوهستانی و برف‌گیر به طرق مختلف تذکراتی به شهروندان داده‌اند ولی متأسفانه مردم نسبت به تذکرات بی‌توجه بوده‌اند.

صفری در بخش دیگری به ریزشی که شب گذشته در محدوده استان مازندران رخ داد اشاره کرد و گفت: این ریزش باعث شد حجم ترافیک بالا رود و با انسداد مقطعی مواجه شویم.

وی با توجه به اینکه پیش‌بینی‌های لازم انجام‌شده و به مردم اعلام‌شده بود که ممکن است با کمبود سوخت مواجه شوند، گفت: به مردم حتی با بلندگو اعلام شد که برای عدم مواجه با کمبود سوخت به مکان‌های امن بروند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با تأکید بر اینکه در حال حاضر ترافیک تا محدوده روستای «گرماب» تخلیه‌شده است، گفت: وقتی طول صف‌های ترافیک به سه یا چهار کیلومتر برسد، با مشکلات زیادی در محور مواجه می‌شویم.

گفتنی است؛ در محور کرج - چالوس محدوده استان البرز یک پمپ‌بنزین در محدوده «نسا» وجود دارد و یک پمپ‌بنزین سیار نیز در محدوده «ری زمین» وجود دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس