حمل و نقل نمایه

شرکت های هواپیمایی به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در ایام اربعین ملزم شدند.

به گزارش مشرق، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای، تمامی شرکت‌های هواپیمایی را ملزم به استرداد اضافه دریافتی از مشتریان در ایام اربعین کرد.

ضمن آرزوی قبولی زیارت دلدادگان و شیفتگان و رهروان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین، پیرو اطلاعیه قبلی مبنی بر الزام تمامی شرکتهای هواپیمایی و ناوگان حمل و نقل ریلی و اتوبوسرانی به رعایت قیمت های تعیین شده برای انتقال زائران محترم عتبات عالیات، با عنایت به اینکه طی هفته های گذشته بازرسان این سازمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در فرآیند پایش و بررسی نحوه عملکرد شرکت های متولی حمل و نقل مسافری مراسم اربعین (هواپیمایی، ریلی و جاده ای) با انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری دستگاه های ذیربط تعدادی از واحدهای متخلف را شناسایی و پس از تشکیل پرونده تخلف به ادارات کل تعزیرات حکومتی معرفی نموده اند؛ لذا در تداوم اجرای طرح ویژه نظارتی اربعین، هموطنان عزیزی که حقوق آنان در زمان تهیه بلیط (بلیط هواپیما طی بازه زمانی دوم تا دوازدهم، بلیط اتوبوس طی بازه زمان یکم تا سیزدهم آبان ماه و بلیط قطار طی بازه زمانی بیست وهفتم مهر لغایت سیزدهم آبان ماه) تضییع و در معرض گرانفروشی خدمات ارائه شده قرار گرفته اند، کمافی السابق می توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ و با مراجعه حضوری و اینترنتی به ستادهای خبری مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های محل اقامت، طرح شکایت نموده تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و اقدام واقع گردد. بدیهی است در صورت احراز تخلف اضافه دریافتی ها مسترد خواهد شد.

ضمنا اهم نرخ های مصوب و تعیین شده برای سهولت در دسترسی به قرار زیر است:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس